Mijn nieuwe boek is uit

Started by J.A.F._Doorhof, August 29, 2019, 22:38:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Vanaf nu overal te koop
Wil je een gesigneerde versie bestel hem dan via annewiek@frankdoorhof.com

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob Eric Blank


Rowdy

#2
Voor welk doelgroep is het boek geschreven, beginners of gevorderden in de fotografie?

J.A.F._Doorhof

Alle groepen
Al mijn boeken zijn geschreven op een manier waarop iedereen er wat uit haalt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kerkhoffd

Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

Kerkhoffd

Net ook eens gegoogled op 'Frank Doorhof' en 'fotograferen'. WOW Frank. Daar komen een paar hele mooie plaatjes langs die je geschoten hebt. Zou willen dat ik jouw talent had.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

J.A.F._Doorhof

Dank je wel
Probeer het meestal wat van het forum af te houden
Is een beetje "te groot" gegroeid de laatste paar jaar

En wil niet dan mensen denken dat we bv minder met HT doen. We hebben wel het computer gedeelte in 2013 afgestoten omdat het veel te druk werd.
Toen meer tijd gekregen voor HT en de fotografie

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kerkhoffd

Echt waanzinnig gaaf. Nogmaals, wou dat ik dat kon.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

J.A.F._Doorhof

Het fotograferen zelf is niet moeilijk
Kom een keer op een workshop zou ik zeggen dan ga je zelf onder mijn leiding aan het werk met het licht en het model in een kleine groep (3-7 man)

Het moeilijk is de foto zelf.
Het verhaal, de pose, de hoek,.styling etc.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kerkhoffd

Ga ik zeker overwegen! Lijkt me heel leuk.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

J.A.F._Doorhof

Gewoon doen.

Ben trouwens bijna klaar met nog een boek.
Dit keer over de speedlights.
Release rond eind maart.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jack_D

Gefeliciteerd, dan mag je nu ook naar het boekenbal. Of is dat alleen voor schrijvers van literaire boeken.............. :D

Is er ook aandacht voor onderwater fotografie, dat is en blijft een super lastig ding voor mij, klik je 100 miljoen foto's en dan is er maar 1 die net wel oke is.

J.A.F._Doorhof

Dat is litterair inderdaad

Heb nu 4 boeken en zelfs dan niet
Mastering the modelshoot is er nu trouwens in
Engels, NL, tjech, Chinees en traditioneel Chinees ;)

Hopen dat de andere volgen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"