Krijg "Ignore Topics Options" niet werkend.

Started by Jack_D, August 21, 2019, 12:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

Beste Forum beheerders en andere forumdeskundigen............ :worship:

Ik probeer een paar topics in mijn "negeerlijst" te krijgen maar snap niet hoe het werkt, krijg het niet voor elkaar.
Is deze optie wel geactiveerd op het forum?
Kan niemand mij vertellen hoe ik een topic aan mijn negeerlijst(Ignore Topics Options) kan toevoegen?

Hoop dat iemand wat licht op de zaak kan laten schijnen.

Greetings,
Jack

VlisChris

Toon ongelezen berichten aanklikken.
Achter topic dat je wilt negeren een vinkje aanzetten.
Bovenin de ongelezen topics lijst "negeer topic" aanvinken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jack_D

Oke, hoe moeilijk kan het zijn.... ik klik linksboven op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek", krijg dan een lijst met ongelezen topics te zien(zie screenprint). Maar waar kan ik dan dat vinkje zetten?..... ben ik zo blind of heb ik een "blond" momentje :D

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nosferatu

Moet je niet eerst iets aanvinken in je forum profiel ? Bij 'Profiel Wijzigen' -> 'Layout Voorkeuren' heb ik een vinkje staan voor  'Verberg berichten van leden die op mijn negeerlijst staan.'
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

AudioEnZo

Je moet eerst onderstaand veranderen in je profiel. Daarna verschijnen de hokjes om aan te vinken:

chansig

#6
Quote from: Jack_D on August 21, 2019, 12:50:06
Oke, hoe moeilijk kan het zijn.... ik klik linksboven op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek", krijg dan een lijst met ongelezen topics te zien(zie screenprint). Maar waar kan ik dan dat vinkje zetten?..... ben ik zo blind of heb ik een "blond" momentje :D

He...de set van Hans is leuk om te volgen hoor.....niet ignoren. :D

In de foto welke bij je post staat...staat mijn topic bovenaan.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jack_D

#7
Bedankt voor de tips, ik kan nu topics op mijn ignorelijst zetten, het werkt.... :clapping:


En nee, ik ignore niet "De set van Hans", of andere audio/ht topics dus niet gelijk ongerust worden, haha. Er zijn twee topics in Afterhours waar ik mijzelf tegen wil beschermen om niet in de verleiding te komen me in de "discussie" te mengen.





Quote from: chansig on August 21, 2019, 15:13:56
He...de set van Hans is leuk om te volgen hoor.....niet ignoren. :D

In de foto welke bij je post staat...staat mijn topic bovenaan.

Gr. Hans

Tabcam

Vroeg me ook al af hoe het zat. Heb het ook aangezet, scheelt een klein beetje ruimte :clapping:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

KillerbeeNL



Quote from: Jack_D on August 21, 2019, 21:02:25
Er zijn twee topics in Afterhours waar ik mijzelf tegen wil beschermen om niet in de verleiding te komen me in de "discussie" te mengen.

verrassend [emoji12]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

inmiddels klaar met een 3 tal topics maar hoe krijg ik in de ignor stand ? ik zie geen vinkje etc. om in te schakelen
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

gerard1

#11
toon ongelezen berichte sinds je laatste bezoek  -  achter het betreffende topic vinkje zetten
Rechts bovenaan staat negeer topics

KillerbeeNL

Ik ga het proberen Gerard , alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

Geen vinkje?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

gerard1

#14
Lijkt een illegale versie  :D

Geen idee? Een paar berichten hierboven staat dat je iets moet aanpassen in je profiel.

KillerbeeNL

Quote from: gerard1 on February  1, 2020, 20:17:40
Lijkt een illegale versie  :D

Geen idee? Een paar berichten hierboven staat dat je iets moet aanpassen in je profiel.


win10 legaal , ik kan de aanpassingen in het profiel ook niet vinden? ik gebruik Edge van MS , ik ga even Chrome proberen , i.p.v. minder ergernis heb ik er nu nog 1 bij  :devil: :withstupid: ;D ;D ;D
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

ik heb geen Chrome en ga deze ook niet installeren.

Ik negeer wel op de manuele stand [emoji6][emoji111]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Dirk

ga naar profiel > forumprofiel
lay-out-voorkeuren
zet toon 'snel modereren als > "checkboxen"
bevestig je gemaakte wijziging.

nu zou je wel de vakjes moeten zien ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

KillerbeeNL

#18
Quote from: Dynky on February  1, 2020, 21:51:08
ga naar profiel > forumprofiel
lay-out-voorkeuren
zet toon 'snel modereren als > "checkboxen"
bevestig je gemaakte wijziging.

nu zou je wel de vakjes moeten zien ;)
Held , thanks [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

gerard1


VlisChris

#20
Verstandig topic om te negeren :D
Jammer dat genegeerde topics nog steeds überhaupt te zien zijn.

Zou van mij best volledig verborgen mogen zijn :)

Edit omdat begrijpend lezen moeilijk is:
VOOR MIJ mogen ze best verborgen zijn. Voor DE PERSOON DIE ZE NEGEERT mogen ze best verdwenen zijn als VRIJWILLIGE optie.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

#22
Quote from: VlisChris on February  2, 2020, 13:48:08
Verstandig topic om te negeren :D
Jammer dat genegeerde topics nog steeds überhaupt te zien zijn.

Zou van mij best volledig verborgen mogen zijn :)

Zeer pretentieus dat jij denkt te kunnen bepalen welke topics er al dan niet zichtbaar zouden moeten zijn.

Wat Frank zegt, zeer goed gelezen.  Jouw bijdrages aldaar beperken zich meestal tot moralistische bommetjes die je daar zo af en toe laat ploffen....

Nog krachtiger is er gewoon niet te komen, hoef je niks te ignoren ook.

T is Afterhours hé... kom er dan gewoon niet...

VlisChris

Quote from: twani on February  2, 2020, 14:26:28
Zeer pretentieus dat jij denkt te kunnen bepalen welke topics er al dan niet zichtbaar zouden moeten zijn.


Nondeju man. Echt.

Lees er nu toch eens niet in wat JIJ er in wilt lezen. Zolang je maar lekker kunt hakken.

Ik zeg dat IK het topic (of genegeerde) topics niet perse hoef te zien. Als ik een topic negeer dat het niet alleen verdwijnt uit mijn ongelezen lijst, maar gewoon in mijn profiel niet meer getoond wordt.

Wat jij er mee doet? Moet je volkomen zelf weten.

De t.ring.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

De tering toch ? Kan je gelukkig tegen ingeënt worden. Ook wel fijn. Dus tegenwoordig niet zo erg omdat iemand te wensen (niet dat vlischris dat doet) zelfde als de groeten doen met: De griep...

Gr. Hans

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.