AM 2.0 remote

Started by hansie, August 14, 2019, 17:01:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hansie

Na jaren als room correctie gebruikt maar nu (even) als pre AMP en DAC.
Ervoor zit een aurender en erna een atc P1.
Nu ben ik aan het evalueren of dat zo blijft qua klank maar dan ook gebruiksgemak.
Voor volume gebruik ik de remote maar die is erg basic en priegelig maar ook best wel lelijk.
Zijn er betere versies te verkrijgen ( van een ander audio apparaat) of een programmeerbare?

Grt
Hansie

Tabcam

Quote from: hansie on August 14, 2019, 17:01:16
Na jaren als room correctie gebruikt maar nu (even) als pre AMP en DAC.
Ervoor zit een aurender en erna een atc P1.
Nu ben ik aan het evalueren of dat zo blijft qua klank maar dan ook gebruiksgemak.
Voor volume gebruik ik de remote maar die is erg basic en priegelig maar ook best wel lelijk.
Zijn er betere versies te verkrijgen ( van een ander audio apparaat) of een programmeerbare?

Grt
Hansie
AntiMode weet ik niet, wel Dirac Live. Hier kan je ook meer mee regelen dan alleen de bas. Je kan een versterker met Dirac Live kopen of een MiniDSP SHD Studio met streamer. Zal in basbereik vergelijkbaar effect hebben, daarboven hangt het van de ruimte en luidsprekers af.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

R0N

Quote from: hansie on August 14, 2019, 17:01:16
Na jaren als room correctie gebruikt maar nu (even) als pre AMP en DAC.
Ervoor zit een aurender en erna een atc P1.
Nu ben ik aan het evalueren of dat zo blijft qua klank maar dan ook gebruiksgemak.
Voor volume gebruik ik de remote maar die is erg basic en priegelig maar ook best wel lelijk.
Zijn er betere versies te verkrijgen ( van een ander audio apparaat) of een programmeerbare?

Grt
Hansie

Voor de AM20Dc zijn er geen andere afstandsbedieningen.
Wel zou je een goede afstandsbediening die kan leren, kunnen programmeren. Functies die je weinig gebruikt, doe je met de bestaande remote. Veel gebruikte functies, zoals volume, kun je dan met een goede afstandsbediening doen.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)