Tja Arendal sub 1.5 high gloss White Zgan

Started by fluissie, August 13, 2019, 11:58:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fluissie

Zoooo nog maar is impulsieve actie

Ga de ht set om gooien  :colgate:

Hierbij dus aangeboden een paar weken jonge arendal sub 1.5 incl originele verpakking en toebehoren en bon.
Garantie is overdraagbaar

Prijs 1000 euro , scheelt dus 299 euro!

Alleen afhalen in Geldermalsen , 50 kilo en GROOT



Aub geen onnodige vragen wat waarom of hoe , gewoon omdat het kan PUNT.

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

pieper

Jij moet toch wel een hele lieve vrouw hebben dat dit allemaal mag ik ben al een week aan het zeuren voor een paar stands voor mijn speakers :P
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

jahtari

Fluissie experimenteert en leert volop.  :headbanging:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

fluissie

Quote from: jahtari on August 13, 2019, 12:36:48
Fluissie experimenteert en leert volop.  :headbanging:

Yup! Anders blijf je in hetzelfde rondje 'prutsen' zoals sommigen beweren  :tounge:

Quote from: pieper on August 13, 2019, 12:30:54
Jij moet toch wel een hele lieve vrouw hebben dat dit allemaal mag ik ben al een week aan het zeuren voor een paar stands voor mijn speakers :P

Mijn vrouw komt absoluut niks te kort en mijn kinderen ook niet , wat ik qua audio doe interesseert ze absoluut niks  :pompom:

Quote from: B-art on August 13, 2019, 12:20:00
Jezus

Nee niet echt ... Arendal sub 1.5  :colgate

Graag on verkoop topic please

diceman

Quote from: B-art on August 13, 2019, 12:20:00
Jezus

Iemand hoe deze zich verhoudt t.o.v een Velodyne Spl-1500?
Is deze sub een upgrade, zijstap, degradatie?

Iemand iets zinnigs hierover, wellicht beide bekend mee?

fluissie

Daar ga je weinig antwoord op krijgen aangezien VOLGENS mij verder bijna niemand in NL een arendal sub 1.5 heeft

Hier op het forum ook zo ie zo niet geloof ik....

Ik heb nooit een velodyne gehad dus kan je ook niet zeggen hoe en wat

Ik VERMOED dat qua lfe (film) de arendal de velodyne op vreet , verder is de arendal GESLOTEN te gebruiken en met meerdere eq settings en hiermee klinkt hij ook met muziek echt goed


clicquot

en hoe vs de eerdere PB12+ die je had?
Ik kijk uit naar de 1.5, maar wel in zwart voor de htroom dus jammer dat deze wit is...


chansig

Jammer....net 4 a 5 mnd te vroeg.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Carloz


RvD

Quote from: diceman on August 13, 2019, 16:17:09
Iemand hoe deze zich verhoudt t.o.v een Velodyne Spl-1500?
Is deze sub een upgrade, zijstap, degradatie?

Iemand iets zinnigs hierover, wellicht beide bekend mee?

Ik heb de Velodyne SPL-1500R ook gehad en een Arendal sub 3 (deze kun je gesloten of gepoort gebruiken).

De Arendal is een totaal andere sound met wel meer output. Als de sound van Velodyne je bevalt en je iets vergelijkbaars wilt en muziekweergave belangrijk is dan zou ik de Arendal niet kiezen. Voor film zijn het leuke subs maar niet zo gedetailleerd als je Velodyne en de afwerking is echt zeer goed.

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

fluissie


fluissie


diceman

Quote from: fluissie on August 13, 2019, 18:42:05
Thanx Rudi

De Velo bevalt me zeker, echter kijk ik wel altijd uit naar iets beter / nieuws. Thanks voor je antwoordt.

papaleo

Quote from: diceman on August 14, 2019, 22:27:16
De Velo bevalt me zeker, echter kijk ik wel altijd uit naar iets beter / nieuws. Thanks voor je antwoordt.
Wellicht deze...een "JLaudio f113v2"
(btw ik kom ook van een Velo)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels