DIY Power kabel

Started by michael/, November 13, 2019, 19:33:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rowdy

Quote from: chansig on November 16, 2019, 11:59:21
Draadeinden goed draaien en dan de schroeven aandraaien. Kabel klemmen, volgens mij zit het dan vast. Of draaien de schroeven in de stekker langzaam los en doen ze dan met hulzen niet ?

Gr. Hans
Bij vastdraaien zonder hulsjes gaan de koperdraadjes zich naar buiten bewegen. Alleen in het midden (boutje) heb je contact. Je hebt zelfs kans dat er koperdraadjes afbreken tijdens het vastdraaien.

chansig

Ook dat nog eens. Nou reden genoeg om de hulzen te gebruiken. Ga mijn DIY kabels eens nakijken.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Geert (gvc)

Quote from: chansig on November 16, 2019, 12:00:48
En ik meen wel eens gelezen te hebben dat de ervaring is dat de hulzen een negatieve invloed hebben op de weergave.
Enkel die van de bouwmarkt.
Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply

chansig

Want ? En welke andere zijn er dan nog meer ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

Geert (gvc)

Cabasse Murano - Cambridge Audio Edge A - Intel NUC with Mopidy and Brutefir - Teddy Pardo power supply