Staande gehouden... *slaat zich voor kop*

Started by alexeiboris, August 3, 2019, 22:56:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

5061

#50
Misschien 'n idee?
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

alexeiboris

#51
Dat is net zoiets als die brief naar de belastingdienst ;D

"Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst" wil opzeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen. De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door u toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt te lezen.

Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig. Hierbij verzoek ik U
dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare blauwe enveloppen. Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na 01-01-2019 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer 123.45.678 (door U ook wel BSN genoemd)"

Tabcam

Quote from: TabCam on August  7, 2019, 00:11:08
Aardig wat drogredenen om te zeggen dat de regels voor jou niet hoeven te gelden. Als rijden slaapverwekkend is moet je of stoppen omdat je te moe bent of helemaal niet rijden omdat apneu te gevaarlijk is voor jezelf en anderen.

Quote from: alexeiboris on August  8, 2019, 11:24:08
Maar ik zal het wel mis hebben.
Klopt. Er staat "Als rijden slaapverwekkend is". Ik zeg nergens dat jij apneu hebt noch dat jij vermoeid de auto in stapt. Autorijden kost energie en is dus vermoeiend. Ik mag alleen hopen dat iedereen het slaapverwekkend vind dan wel vermoeid raakt, niet veel te hard gaat rijden. Dat is mijns inziens een drogreden om te hard te rijden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

alexeiboris

#53
Dus jij denkt dat ik express te hard rijd, omdat ik anders in slaap val? Ach jongen toch. Ik zeg alleen dat op dit soort moderne, grote, brede, meerbaans en vooral lege wegen 100km/h rijden nogal saai is. Slaapverwekkend, als in gechargeerd, aangedikt, overdreven. En nu hou ik er over op, ik ben duidelijk genoeg geweest, en jij blijft maar rare conclusies trekken die nergens op slaan en die kant noch wal raken.

Tabcam

Hetzelfde geldt voor saai. Mijns inziens geen reden om zoveel te hard te rijden. Ik hoop dat je dat inziet, maar ik heb sterke twijfels :tongue2:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

alexeiboris


VlisChris

Wat draaien jullie heerlijk in cirkels om elkaar heen :D

Kijk maar uit dat je niet duizelig wordt allebei ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

alexeiboris

#57
Pas nou op, tabcam denkt nu meteen dat ik te snel rijd omdat ik anders duizelig wordt, en als ik duizelig ben, kan ik maar beter niet in de auto stappen, maar een dokter zoeken, want dan heb ik vast een of andere enge ziekte.

chansig

Het is wel vermakelijk om te lezen dat jullie beiden niet erg goed lezen. Dus vooral doorgaan...niet te snel ajb. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

alexeiboris

Quote from: chansig on August  8, 2019, 12:33:38
Het is wel vermakelijk om te lezen dat jullie beiden niet erg goed lezen.
We hebben beiden lang geleden al besloten de ander gewoon geen gelijk te geven en willen beiden het laatste woord.

Jack_D

Soms zijn dit soort discussies leuker dan menig Netflix serie..... (ik schaam me diep :D )

chansig

Quote from: alexeiboris on August  8, 2019, 20:43:05
We hebben beiden lang geleden al besloten de ander gewoon geen gelijk te geven en willen beiden het laatste woord.

En dat icm niet goed lezen...maar het is een schone dood gestorven. Jammer.

Succes met de afhandeling van alles. Voor jouw hoop ik dat de rechter mild is.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

alexeiboris

#63
Quote from: chansig on August  9, 2019, 10:24:27
Succes met de afhandeling van alles. Voor jouw hoop ik dat de rechter mild is.
Die gaat er niet aan te pas komen als het goed is. OM zal zelf een transactievoorstel doen (zit dus zowel als aanklager, als op de stoel van de rechter..) en als je die betaalt beken je schuld, en komt er (weer) een aantekening op je strafblad eeeh justitiele documentatie. Wil ik mijn rijbewijs houden zal ik in ieder geval komende 2 jaar niet gepakt moeten worden met >30km/h te hard. Wat suggereert dat ik dus te snel blijf rijden maar probeer niet gepakt te worden, wat ik niet bedoel (voor de moraalridders onder ons) ik bedoel dat ik me aan de snelheid ga houden.

chansig

 :D

Dus uitkijken waar je te hard rijdt. Klinkt en leest inderdaad alsof je er zeker van geleerd hebt.  :D

In ieder geval succes. Laat het even weten als je weer/niet tegen de lamp loopt.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Quote from: chansig on August  9, 2019, 13:16:48
:D

Dus uitkijken waar je te hard rijdt. Klinkt en leest inderdaad alsof je er zeker van geleerd hebt.  :D

In ieder geval succes. Laat het even weten als je weer/niet tegen de lamp loopt.

Gr. Hans

Ik bespeur een kannetje olie en een vuurtje. Kijk je uit dat je niet struikelt? :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

Aan de ts om het aan te steken. Dus alleen olie.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

alexeiboris

Ik had na de opmerking van chansig de post aangepast. Zie de opmerking over moraalridders :laugh: (geeft de brandende lucifer aan chansig)

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

alexeiboris

Post van het CJIB in de postnl app vanmorgen... was eerst even bang dat het een andere, nieuwe boete zou zijn, aangezien ik eigenlijk post van het OM verwachtte... maar 'gelukkig' niet. Meteen even bij CJIB ingelogd, het was een strafbeschikking (dus via OM/OvJ gegaan, waarbij al dan niet naar de geschiedenis is gekeken, dat weet je dus nog steeds niet). Dus geen rijbewijs kwijt, maar een geldboete. €519,- Hoop geld, maar te overzien. Uiteraard gaat deze wel weer meetellen als ik nog zo'n dom geintje uithaal. Dat doen we dus maar niet. Het ging erg lang goed na mijn 1e keer rijbewijs kwijt 4 jaar geleden, dit was even een schop onder mijn kont dat het ook zo moet blijven.

Rielplayer

Quote from: alexeiboris on August 15, 2019, 14:28:01
Post van het CJIB in de postnl app vanmorgen... was eerst even bang dat het een andere, nieuwe boete zou zijn, aangezien ik eigenlijk post van het OM verwachtte... maar 'gelukkig' niet. Meteen even bij CJIB ingelogd, het was een strafbeschikking (dus via OM/OvJ gegaan, waarbij al dan niet naar de geschiedenis is gekeken, dat weet je dus nog steeds niet). Dus geen rijbewijs kwijt, maar een geldboete. €519,- Hoop geld, maar te overzien. Uiteraard gaat deze wel weer meetellen als ik nog zo'n dom geintje uithaal. Dat doen we dus maar niet. Het ging erg lang goed na mijn 1e keer rijbewijs kwijt 4 jaar geleden, dit was even een schop onder mijn kont dat het ook zo moet blijven.

Eind goed al goed... ff betalen en klaar ermee.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

fluissie


alexeiboris

Quote from: fluissie on August 15, 2019, 14:59:47
Nou valt idd al met al mee  :thumbs-up:
Jazeker :) neemt niet weg dat het niet te vaak moet gebeuren :-X

Davey

Quote from: alexeiboris on August 15, 2019, 15:10:19
Jazeker :) neemt niet weg dat het niet te vaak moet gebeuren :-X

Lekker man, betalen en klaar. kan je weer gas geven jonge  :clapping: