SVS Subwoofers terug bij H&C Hifi

Started by H&C Hifi, August 2, 2019, 11:15:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Vanaf 01-09-2019 zijn wij weer exclusief SVS verdeler in Limburg !

Opzoek ?
Vragen ?

Bel, mail of app  8)





TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

fluissie


PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Raphie

JBL PRX Power!

GPO

Mooi!

Betekent dit ook dat de SVS wel voor normale prijzen aangeboden worden?

Geloof dat de pb3000 omgerekend zo'n 400 euro duurder hier is tov over de oceaan.... [emoji848]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

holco

Is Rythmik niet binnen te halen door jullie? Zou het merk een stuk toegankelijker maken  ;)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

fluissie

Quote from: GPO on August  8, 2019, 11:26:16
Mooi!

Betekent dit ook dat de SVS wel voor normale prijzen aangeboden worden?

Geloof dat de pb3000 omgerekend zo'n 400 euro duurder hier is tov over de oceaan.... [emoji848]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Idd !  ^^ en wat te denken van b keus modellen ???
Zijn b keus modellen met slechts één krasje en die zijn helemaal schrikbarend goedkoper

Quote from: holco on August  8, 2019, 11:41:29
Is Rythmik niet binnen te halen door jullie? Zou het merk een stuk toegankelijker maken  ;)

Idd een stuk makkelijker om er thuis 1 neer te zetten en te kunnen zien wat die in je eigen ruimte doet

H&C Hifi

Quote from: GPO on August  8, 2019, 11:26:16
Mooi!

Betekent dit ook dat de SVS wel voor normale prijzen aangeboden worden?

Geloof dat de pb3000 omgerekend zo'n 400 euro duurder hier is tov over de oceaan.... [emoji848]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Helaas niet, wel kan ik altijd een mooi aanbod doen  ;)
Europese adviesprijzen blijven vooralsnog gelijk.

Mensen vergeten dat verzenden van USA naar hier en de extra handelingen gewoon extra centjes kosten.
Daarnaast staan prijzen in de USA altijd zonder BTW.... dit omdat veel staten verschillende btw tarieven hanteren.

Cobraatje

Weer een mooi merk subs erbij in het assortiment :pompom:

BTW is in Amerika 0 tot max 7,25% afhankelijk van de staat, dat scheelt wel iets met onze BTW ;).

Quote from: holco on August  8, 2019, 11:41:29
Is Rythmik niet binnen te halen door jullie? Zou het merk een stuk toegankelijker maken  ;)

Ik denk dat de marges niet groot genoeg zijn om interessant te zijn.
Audiophonics uit Frankrijk is een tijdje distribiteur geweest.

H&C Hifi

Quote from: Cobraatje on August 11, 2019, 09:20:37
Weer een mooi merk subs erbij in het assortiment :pompom:

BTW is in Amerika 0 tot max 7,25% afhankelijk van de staat, dat scheelt wel iets met onze BTW ;).

Ik denk dat de marges niet groot genoeg zijn om interessant te zijn.
Audiophonics uit Frankrijk is een tijdje distribiteur geweest.

Dat klopt niet volledig, soms komt er op deze tax nog een additionele tax
In sommige steden betaal je daar totaal richting de 15%

Ook heeft svs aangekondigd de prijzen in de US te gaan verhogen, die in de EU blijven gelijk.

H&C Hifi

We kunnen naast SVS vanaf 01 /09 / 2019

ook toevoegen :

Zappiti streamers / nassen
Emotiva versterking




blue-eyes

Om te zien best een strak ogende speler, Zapitti.....


Maar, die gigantische Z..... al is het de beste, nee. Jammer!



Gefeliciteerd met de nieuwe producten, leuk! Succes!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Roeru117

Flink aan het uitbreiden met een paar hele leuke merken die wel een fatsoenlijke vertegenwoordiging verdienen. Gefeliciteerd!
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Maro

Ben benieuwd naar de Emotiva prijzen
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

jeroen_v

Quote from: HcHifi.nl on August  8, 2019, 12:37:37
Helaas niet, wel kan ik altijd een mooi aanbod doen  ;)
Europese adviesprijzen blijven vooralsnog gelijk.

Mensen vergeten dat verzenden van USA naar hier en de extra handelingen gewoon extra centjes kosten.
Daarnaast staan prijzen in de USA altijd zonder BTW.... dit omdat veel staten verschillende btw tarieven hanteren.

Dus de subs worden geproduceerd in China, gaan dan naar de US en daarna pas naar Nederland?
Misschien direct uit China naar NL verschepen? Dat zal voor iedereen dan schelen. Of zeg ik nu iets geks wat niet kan?

H&C Hifi

Quote from: jeroen_v on September  2, 2019, 16:37:48
Dus de subs worden geproduceerd in China, gaan dan naar de US en daarna pas naar Nederland?
Misschien direct uit China naar NL verschepen? Dat zal voor iedereen dan schelen. Of zeg ik nu iets geks wat niet kan?

Er is nog een tussenstop ( Europees magazijn in Engeland )
Pallet verzenden van de UK naar hier kost gewoon 250 euro.. dan nog de kosten vanuit ons naar de klant.. Al die kosten ziet de consument niet.
Rechtstreeks vanuit China gaat helaas niet..

jeroen_v

Quote from: HcHifi.nl on September  3, 2019, 17:39:37
Er is nog een tussenstop ( Europees magazijn in Engeland )
Pallet verzenden van de UK naar hier kost gewoon 250 euro.. dan nog de kosten vanuit ons naar de klant.. Al die kosten ziet de consument niet.
Rechtstreeks vanuit China gaat helaas niet..

Ah, duidelijk Marcel. Dan kan ik de prijsverschillen tussen de US en Europa wat meer plaatsen.

Zijn er misschien ook plannen Monoprice producten te gaan verkopen?


fluissie

Monolith 15 ...... Yes please  :pompom:!!!

H&C Hifi

Nope, die gaan niet komen.

Ik heb nu wel genoeg merken kwa sub vind ik zelf  :)

- SVS
- Rel
- JL Audio
- Klipsch

en nog enkele andere
Voor elk budget en toepassing hebben we nu wel een mooie oplossing  :angel:


H&C Hifi

Quote from: morca on September 14, 2019, 13:38:24
Ik wist niet dat je ook JL verkoopt :thumbs-up:

Jazeker, al enige tijd.

In de carhifi verkochten we deze ruim 15 jaar geleden al  ;)


gast_001

Emotiva, best leuk spul.
Alles gaat een keer kapot, helaas.
Als ik wat koop en het gaat kapot, wordt het dan gerepareerd ? Zit er service achter Emotiva ?
Vraag het daar Emotiva in de VS zit en de importeur te Belgie zit, niets mis met die constructie overigens.


H&C Hifi

Quote from: darkraver on September 22, 2019, 12:26:48
Emotiva, best leuk spul.
Alles gaat een keer kapot, helaas.
Als ik wat koop en het gaat kapot, wordt het dan gerepareerd ? Zit er service achter Emotiva ?
Vraag het daar Emotiva in de VS zit en de importeur te Belgie zit, niets mis met die constructie overigens.

De importeur zit niet in België maar ook in Nederland, de service word ook gewoon in Nederlands uitgevoerd.
Vandaar dat wij nu ook durven in te stappen.