Dit vind ik nu net niet, persoonlijk vind ik de Dutch&Dutch nogal "saai" van uiterlijk. Kii Three bv is toch mooier om naar te kijken, maar de Giya vind ik wel de mooiste (wel het rooster verwijderen).
Actieve Giya met vergelijkbare eigenschappen als de Kii Three BXT setup (dan is de vormgeving waarschijnlijk minder van belang), zou ik
vinden, maar mijn vrouw denkt er anders over
Om te zien vind ik de Giya veruit het mooiste en dan heel lang niks en dan de Kii. Om te zien vind ik de 8C niet bijzonder.
Als er in het verleden iemand nieuw binnenkwam kreeg ik altijd vragen over de speakers, Kii en 8c zijn gewoon 13 in een dozijn dozen (wat mij betreft dan)
Gelukkig klinken de 8c's wel spectaculair

Ik weet overigens nog steeds niet wat ik moet doen met mijn Linn akurate dsm. Houden omdat het zo een makkelijk ding is of toch een ander simpel kastje kopen met AES uit waar alleen mijn platenspeler op gaat. Tip van Dynky: de Linx Hilo.
Overigens gisterenavond contact gehad met de 8C dealer en hij komt ze nog een keer afstellen, echt een aanrader deze dealer, hier nog een verhaal van hem.
https://pura-audio.nl/2020/04/14/revisited/