Met een hittegolf blijft mijn Versterker uit.

Started by Jack_D, July 25, 2019, 12:19:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

Ik heb zo'n mobiel ding, al vele jaren...
Paar uur van te voren in de slaapkamer aanzetten, en wanneer je naar bed gaat alles uit en slaapkamer raam, deur en rolluik dicht, dan is het met deze hoge buiten temperaturen net te doen wanneer je naar je bedje gaat... Alleen is het natuurlijk wel een stroom verslinden, maar voor een paar dagen per jaar maakt het het leven net wat dragelijker... zoals NU....... 8) ;D

Het hele huis volhangen met airco's?, dan moet de opwarming van de aarde nog wat sneller gaan, hopelijk niet nodig.

Quote from: bellecoupe on July 26, 2019, 14:58:24
Als je nog van plan bent om er een aantal jaren te blijven wonen, dan kan het toch wel een optie zijn.
Mijn ouders bewonen ook een huurhuis, en die hebben voor twee jaar terug ook een airco aan laten leggen.

Ik zie ze voorlopig ook niet gaan verhuizen.

eduard

Airco in mijn woonkamer was de best verbetering in mijn huis van de afgelopen 18 jaar. [emoji3]
Afgelopen dagen heerlijk overdag binnen kunnen zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


Jack_D

Vandaag temperatuur in de woonkamer onder de 25 graden gezakt...... yes......
Vanavond gaat de versterker(alias bakplaat :D ) weer aan, fijn in 5.1 een filmpje kijken, was ik wel weer aan toe :popcorn:

theetjuh

Hhmmm m'n versterker staat altijd aan en is super koel, worden sommige dan zo warm dat ze oververhit raken bij normaal gedrag?
LG 77G1 • Onkyo TX-RZ70 • Q Acoustics F:2050i C:2000Ci R:2020i A:QI65C • 2x BK Elec XXLS400-DF
Vero V (OSMC) • Nvidia Shield TV Pro (2019) • Sony UBP-X800M2 • Sony PlayStation 5

frank2

Overig lijkt mij niet, maar een klasse A kan gauw erg heet worden, of een buisversterker en een extra kachel heb je met 30 Gr niet nodig. Het is hier in t oosten weer 30 Gr.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

TopGun2010

In de mancave is het echt te warm, hij blijft even uit
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...