Yippie

Author Topic: Internet alles-in-1 pakket via glasvezel  (Read 1970 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Hanky Panky

• Meesterlijk lid én
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 1129
  • Kiss this
Re: Internet alles-in-1 pakket via glasvezel
« Reply #25 on: July 24, 2019, 19:38:27 »
Ik zit t/m 11 april 2020 bij Tele2 verbonden. Dan is het jaarcontract beëindigd.
Kan ik me nu al inschrijven bij Tweak?

Lijkt mij bij uitstek een vraag die je moet stellen op de informatie avond  :happy:
Wat! Wat! Wat is probleem!!??

Sony 65XE9005 // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV // ASW Cantius 404 Front // B&W M1 Center & rears // SVS PB-1000 in custom exclusive Maple matt

Offline donaldk

• Beyond The Elite Upper Class
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 53
  • I love the HTforum
« Reply #26 on: July 25, 2019, 03:14:12 »
Dit is vraagbundeling dan moeten ze aanleg nog gaan plannen, kan dus nog wel eeeeeeeeeeven duren voordat je glas hebt.

Offline hifivogel

« Reply #27 on: July 28, 2019, 13:56:42 »
Ja je bent zo een jaar verder, voordat de glasvezels in de grond zitten. Ik denk dat je ruim over die 11 april 2020 heen gaat voordat je de aansluiting in huis hebt. Maar in ieder geval veel plezier daarmee in de toekomst.
audiostreaming sonos

Offline Fransosowitz

« Reply #28 on: July 28, 2019, 18:41:24 »
In het buitengebied waar ik woon is sinds ca 1,5 jaar ook glasvezel. Daar ben ik erg blij mee aangezien mijn maximale (praktijk) download snelheid vroeger slechts 3Mbit was.  :-X

Van de informatieavonden etc tot het “live” zijn van de glasvezel verbinding heeft wel ca 2 jaar geduurd. Hopelijk gaat het bij jou sneller.

Ik heb Fiber gekozen omdat deze van de 3 destijds beschikbare aanbieders (Cai-way, Solcon en Fiber) het voordeligste qua prijs was. Zeker i.c.m. een 2 jarig contract. In de eerste weken heb ik veel storingen gehad. De buren die een andere aanbieder gekozen hadden dat niet... Toen dus wel wat gebaald, maar gelukkig waren de vele storingen na wat weken opgelost en werkte het naar tevredenheid.
Sinds kort is Fiber (in mijn regio) overgenomen door Online.nl en hebben we te maken met tv storingen. Mn vastlopers live uitzendingen bekijken. Erg irritant. Gelukkig werkt internet wel goed. Hopelijk zijn die storingen op korte termijn verleden tijd...

Succes met je keuze!