2

Author Topic: TV kijken via internet  (Read 7603 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Raphie

• Forever Addicted
  • Trade Count: (+26)
  • Total likes: 1885
  • Been there, Done that...
Re: TV kijken via internet
« Reply #25 on: July 19, 2019, 09:20:26 »
Natuurlijk is FTA kanalen via IPTV legaal, gaat meer om de betaalde kanalen  :D
JBL PRX Power!

Offline haythijs

• HT forum legend group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 50
  • I love the HTforum
« Reply #26 on: July 21, 2019, 12:02:06 »
Wat voor een abbo heb je nu dan?

Unlimitedhd. Kon kiezen uit een NL pakket of INT pakket. Bij het NL pakket overigens ook Duitse, Belgische en Engelse kanalen alsmede veel internationale sport- en filmkanalen.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Oppo BDP-93/Kef 3005SE/Svs Sb1000/RU connected+ Audioquest +Canare bekabeling

Offline Henkjan_O

« Reply #27 on: October 30, 2020, 22:39:18 »
Unlimitedhd. Kon kiezen uit een NL pakket of INT pakket. Bij het NL pakket overigens ook Duitse, Belgische en Engelse kanalen alsmede veel internationale sport- en filmkanalen.

werkt dit nog?   ik zie wat berichten dat ook deze door Brein uit de lucht zijn gehaald...   
zijn er ondertussen andere wel legale diensten?
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Offline haythijs

• HT forum legend group
  • Total likes: 50
  • I love the HTforum
« Reply #28 on: November 1, 2020, 13:40:46 »
Deze is idd uit de lucht geplukt 😉
Ik zat net aan het einde van mijn abbo dus niet zo heel veel schade.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Oppo BDP-93/Kef 3005SE/Svs Sb1000/RU connected+ Audioquest +Canare bekabeling

Offline Tomatoer

« Reply #29 on: December 25, 2020, 07:56:47 »
Het is handig om tv te kijken op een mobiele telefoon, soms omdat internet niet goed is om films te kijken.De relatie tussen FPGA en multimedia is ook erg nauw, vooral omdat de opkomst van FPGA-technologie niet alleen de tekortkomingen van aangepaste schakelingen heeft opgelost, maar ook de tekortkomingen van het beperkte aantal poortschakelingen van de oorspronkelijke programmeerbare apparaten heeft overwonnen.
« Last Edit: January 18, 2021, 05:04:02 by Tomatoer »

Offline cfgr@home

• Junior member
  • **
  • Total likes: 23
  • I love the HTforum
« Reply #30 on: December 25, 2020, 15:55:00 »
ik denk er over (wegens vervallen van TVB-C) de gewone TV aansluiting te dumpen en een media speler neer te zetten .  ik kijk eigenlijk alleen naar Ned123, de belg, BBC, en soms eurosport, discovery, natgeo.  Lukt dat een beetje vanaf een media speler?  of gaat dat mis omdat veel buitenlands materiaal niet in NL via internet te zien is?

Ik heb het volgende gedaan: een HTPC (gigabyte MOBO met HDMI-uit) met daarop een HD satkaart + KODI als mediaspeler. Via deze speler kan je (via kanalenlijst Hans) zowat 10.000 zenders (radio/tv) binnenhalen + talloze webcams etc...
Lots & lots of AV stuff all over the house but mostly cramped into my mancave... :-)