Aanschaf nieuwe TV?

Started by WillyP, December 19, 2018, 21:29:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

millon

Quote from: Multimediaknaller on March 26, 2019, 09:56:51
Dat is een Edge LED

Denk niet dat je daar vrolijk van gaat worden  :wacko:

Waar vind ik dan een betere 75inch voor 1500euro?

Raymond187

#26
Quote from: millon on March 27, 2019, 12:34:31
Waar vind ik dan een betere 75inch voor 1500euro?
Nieuw lijkt me onwaarschijnlijk dat je een goed scherm kan vinden voor die prijs en aantal "

darkrunner

TCL is de nr 3 tv fabrikant van de wereld.

Tinus_

Maar nog niet echt actief in NL.
Rebuilding my HT

darkrunner

#29
Begint stilletjes aan te komen, ik ben nog steeds tevreden van mij 75inch


Quote from: Raymond187 on March 27, 2019, 12:53:19
Nieuw lijkt me onwaarschijnlijk dat je een goed scherm kan vinden voor die prijs en aantal "
Voor  €1500 miss niet

Heb mijn 75inch  €998 betaald krijg nog €350 cashback :)
Prima tv uiteraard met hier en daar zijn minpunten al gaat het dan niet over de beeldkwaliteit want die is gewoon zeer goed, maar met een tv van €5000 heb je ook minpunten maar dan aan €4350 euro meer :)

Arcenon

Quote from: darkrunner on March 27, 2019, 18:06:59
Begint stilletjes aan te komen, ik ben nog steeds tevreden van mij 75inch

Voor  €1500 miss niet

Heb mijn 75inch  €998 betaald krijg nog €350 cashback :)
Prima tv uiteraard met hier en daar zijn minpunten al gaat het dan niet over de beeldkwaliteit want die is gewoon zeer goed, maar met een tv van €5000 heb je ook minpunten maar dan aan €4350 euro meer :)

Zoiets zou voor mij ideaal zijn, een budget 75'' tot er TV uitkomt die daadwerkelijk €3000,- waard is. Waar zou je zo een TCL kunnen kopen?
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

MechanicalAnimal

#31
Quote from: Arcenon on March 28, 2019, 12:01:43
Zoiets zou voor mij ideaal zijn, een budget 75'' tot er TV uitkomt die daadwerkelijk €3000,- waard is. Waar zou je zo een TCL kunnen kopen?

Niet bij de gemiddelde TV-boer in het dorp, en ook de grote namen heeft TCL niet in het assortiment.

TCL aanbieders via tweakers

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

darkrunner

#32
 Mijn 75inch Tcl komt van Krefel €998 betaald krijg nog €350 cashback, koopje van het jaar.

Arcenon

#33
Quote from: darkrunner on March 28, 2019, 13:32:59
Mijn 75inch Tcl komt van Krefel €998 betaald krijg nog €350 cashback, koopje van het jaar.

Inmiddels bij Krefel uit het assortiment, wellicht wel nog een demo beschikbaar, ze bellen straks even terug. Als de prijs leuk is wil ik die nog wel ophalen voor the time being.

Over wat voor minpunten heb je het bij deze tv Darkrunner?


@TS, sorry voor het kapen, ik kwam zijn reactie toevallig tegen.
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

darkrunner

#34
-Eer dat ik door had hoe je heel die motion troep moet uitschakelen pff
-Geluid ondanks de soundbar stelt niet veel voor
-Heb je veel zon in je kamer is deze niet zo geschikt glas spiegelt daar net wat te fel voor, hier is dat geen probleem omdat de woonkamer altijd wat donkerder is
-ingelogd met google account maakte de tv trager snel eraf gegooid


Dikke plus punten voor beeldkwaliteit , Hdr doet die ook prima totaal geen last van felle subs, heb je Netflix atmos niet nodig heb je met deze tv een heel goede vlotte app

Als je die Demo kan kopen als nieuw zijnde profiteer je nog mee van de €350 cashback voor 15/08 moet alles binnen zijn
https://media.krefel.be/sys-master/cmsContent/8863596380190/ODR_C70_2019%20NL%20prolongation.pdf


Arcenon

Quote from: darkrunner on March 28, 2019, 15:11:50
-Eer dat ik door had hoe je heel die motion troep moet uitschakelen pff
-Geluid ondanks de soundbar stelt niet veel voor
-Heb je veel zon in je kamer is deze niet zo geschikt glas spiegelt daar net wat te fel voor, hier is dat geen probleem omdat de woonkamer altijd wat donkerder is
-ingelogd met google account maakte de tv trager snel eraf gegooid


Dikke plus punten voor beeldkwaliteit , Hdr doet die ook prima totaal geen last van felle subs, heb je Netflix atmos niet nodig heb je met deze tv een heel goede vlotte app

Als je die Demo kan kopen als nieuw zijnde profiteer je nog mee van de €350 cashback voor 15/08 moet alles binnen zijn
https://media.krefel.be/sys-master/cmsContent/8863596380190/ODR_C70_2019%20NL%20prolongation.pdf

Ik heb nul smart functionaliteiten van de TV zelf nodig, enkel fatsoenlijke beeldkwaliteit, ik heb een nvidia shield voor al mijn media. Ik heb even gebeld en ze boden me een demo toestel aan voor de retailprijs (1499) maar met 10% korting. Daarna gaf ik aan dat de tv een paar weken eerder in de aanbieding was voor 999, vervolgens kreeg ik hem aangeboden voor dezelfde prijs. Uiteraard niet akkoord omdat het een demo toestel betreft, beste man gaat overleggen en tevens of de cashback geldig is op het toestel. Ik ben benieuwd. 
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

darkrunner

Ik moest ook niks weten van Tv apps, maar geloof me de Tcl Netflix app werkt beter dan die van de shield...

ReRichard

#37
Quote from: darkrunner on March 28, 2019, 22:36:30
Ik moest ook niks weten van Tv apps, maar geloof me de Tcl Netflix app werkt beter dan die van de shield...

:baaa:

Leg mij eens uit hoe Netflix beter werkt op een TCL dan op de shield? Want op de shield werkt het perfect. Beter dan perfect is nogal een statement.

Ben het wel eens met de rest, als je het geld niet (over) hebt voor een dure tv dan zijn die TCL tv's echt prima budgetknallers.
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe