En deze ochtend weer KPN tv plat bij mij, pffffff

Started by Jack_D, August 27, 2019, 13:30:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jack_D

Even afreageren...... :devil:

Waar ik mijn digitale tv ook vandaan haal het blijkt gewoon niet zo stabiel als de Analoge tv van de Delta uit lang vervolgen tijden. Kom je uit je bed wil je nog even snel het journaal kijken voordat de dag en haar verplichtingen weer begint heb ik weer geen tv, internet van KPN (de zelfde kabel) heb ik overigens nooit geen dol mee.

Dus niet relaxed even journaal kijken, eerst alles uitzetten, stekkers er uit, 5 minuten wachten, modem/router stekker er weer in ,modem opstarten, weer 4 minuten wachten, dan het KPN tv kastje weer stekker er in en opstarten, weer drie minuten wachten en ja hoor na een kwartier heb ik weer KPN tv..... alleen jammer dat mijn tijd toen op was en ik weer aan de bak moest, geen journaal gezien deze ochtend.

En ja, het gaat nergens over, geen wereld schokkend probleem, maar ik baal er altijd gewoon van als mijn ochtend ritueel  :coffee: word verbroken. Of ben ik nu een zeur, haha



Zo ik ben me ei weer kwijt, let the day continue.............. :D


papaleo

KPN pffff... Breek me de bek niet open  >:(

Van af Woensdag geen (internet) signaal meer op de kabel van de zaak...,oorzaak onbekend ze weten niet hoe en waarom dit komt.
Geen zakelijk internet betekend dat je bijna niets meer kan doen....

-geen verbinding met je leveranciers
-geen pin betalingen
-geen/niet meer kunnen (APK) afmelden
-geen contactloos betalen (bij onze wasstraat/wasboxen)
-geen enz,enz...

Geen internet en Je bent gelijk vleugellam  :nopompom:

Gelukkig heeft Socom (onze tussen provider) afgelopen Vrijdag bij ons een 4G modem neergezet en wij daardoor 'gelukkig' nog gebruik kunnen maken van de belangrijkste dingen die (brood)nodig zijn om je klanten van diens te zijn.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels