BnS Elevation EL-T 8

Started by scooby555, June 3, 2007, 18:06:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

scooby555

hallo,

weet iemand hoe deze luidsprekers klinken, ik dacht dat ik ze hier al eens voorbij had zien komen.
maar ik kan het niet vinden.

groetjes alex

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

scooby555

ja daar had ik ze gezien, maar er is op google ook niks over te vinden.

groetjes alex

Roksan

Zien er wel fraai uit deze luidsprekers. Vraag me ook wel af hoe ze klinken.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

WimB

Hoe wil je dat ze klinken?
M.a.w. iemand anders kan je niet vertelen hoe hij in jouw geval zal klinken.
Wat voor een versterker wil je (gaan) gebruiken en wat voor een kabels.
De technische info staat gewoon op hun site www.bns-loudspeakers.com/
Zelf ergens gaan luisteren is t beste wat je kan gaan doen als je serieus geintereseerd bent.

Jeb

#5
Beste mensen ik heb zelf nog best veel ervaring met BNS speakers.
Ik heb nog de BNS elevation El-tA op de kop kunnen tikken. Dit is het grootste broertje van de BNS el-t8.

Het geluid is veel groter (letterlijk) dan de gemiddelde BNS speaker. Maar deze verslaan met gemak B&W varianten qua geluid.

http://imgur.com/a/D6qIgAk

Om goed te kunnen oordelen raad ik je aan ze te beluisteren. Echter ik ben verkocht met het geluid  ;)

RalphH

Welkom op dit mooie forum!
Je haalt alleen wel een post uit 2007 omhoog, gok dat de topic starter er inmiddels wel uit is  ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Thesqualer

Quote from: Jeb on July  8, 2019, 11:55:30
Beste mensen ik heb zelf nog best veel ervaring met BNS speakers.
Ik heb nog de BNS elevation El-tA op de kop kunnen tikken. Dit is het grootste broertje van de BNS el-t8.

Het geluid is veel groter (letterlijk) dan de gemiddelde BNS speaker. Maar deze verslaan met gemak B&W varianten qua geluid.

http://imgur.com/a/D6qIgAk

Om goed te kunnen oordelen raad ik je aan ze te beluisteren. Echter ik ben verkocht met het geluid  ;)

Denk dat design ook een rol speelt en dat wint b&w dan weer (802d3  :inlove:)
McIntosh MA5200 Wharfedale Diamond 225 Technics SL-PG440A Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Jeb

Quote from: Thesqualer on July  8, 2019, 12:56:16
Denk dat design ook een rol speelt en dat wint b&w dan weer (802d3  :inlove:)

B&W heeft design wise mooie speakers. Heb er zelf een paar van ;)
Ook van B&W heb ik verschillende soorten gehoord hahaha

Jeb

#9
Quote from: RalphH on July  8, 2019, 12:42:47
Welkom op dit mooie forum!
Je haalt alleen wel een post uit 2007 omhoog, gok dat de topic starter er inmiddels wel uit is  ;D

Thanks! Ik was er wel bewust van :P
"BNS" als brand ebt een beetje weg.. dacht van waarom haal ik het niet even terug (ook al was de post uit 2007). Ik denk dat ik ook een topic wel over het merk ga starten

twani

Quote from: RalphH on July  8, 2019, 12:42:47
Welkom op dit mooie forum!
Je haalt alleen wel een post uit 2007 omhoog, gok dat de topic starter er inmiddels wel uit is  ;D

:D