Spotify: Geen Marantz ondersteuning meer? (Marantz AV7702)

Started by Paynemaster, July 7, 2019, 19:52:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paynemaster

Beste forumleden.

Ik ondervind problemen met het gebruik van de Spotify Connect mogelijkheden op mijn Marantz AV7702. Ik gebruikte deze regelmatig. Maar sinds afgelopen week krijg ik het niet meer voor mekaar om men apparaten te connecten met de versterker. Ik heb inmiddels met een mederwerkster van spotify gesproken en die vertelde mij dat Marantz niet meer wordt ondersteund bij Spotify. Op de website is te zien dat er inderdaad geen Marantz tussen de HIFI staat. Ik vindt dit van beide partijen een kwalijke zaak en vraag me af of Marantz hier nog eens een update van gaat uitbrengen. Hierbij vraag ik me dus af in hoeverre dit slaat op de modellen van Marantz en klopt dit feitje wel.
Kan iemand dit bevestigen?
Marantz AV7705 l Marantz MM8003 l Klipsch RP-8000F l Klipsch RP-504C l Klipsch spl 150 l Klipsch RP-600M l Klipsch RP-500SA l Project Essential 3 l Phono Box S2 l HTPC l LG OLED65C9PLA l Projector BenQ W1210ST l Projectiescherm Electro ProHD+

Xander32

Hier geen problemen tot op heden. In het verleden is Spotify wel uit de Marantz eigen app verwijderd, maar Spotify Connect kwam daarvoor in de plaats.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

ReRichard

Quote from: Paynemaster on July  7, 2019, 19:52:57
Beste forumleden.

Ik ondervind problemen met het gebruik van de Spotify Connect mogelijkheden op mijn Marantz AV7702. Ik gebruikte deze regelmatig. Maar sinds afgelopen week krijg ik het niet meer voor mekaar om men apparaten te connecten met de versterker. Ik heb inmiddels met een mederwerkster van spotify gesproken en die vertelde mij dat Marantz niet meer wordt ondersteund bij Spotify. Op de website is te zien dat er inderdaad geen Marantz tussen de HIFI staat. Ik vindt dit van beide partijen een kwalijke zaak en vraag me af of Marantz hier nog eens een update van gaat uitbrengen. Hierbij vraag ik me dus af in hoeverre dit slaat op de modellen van Marantz en klopt dit feitje wel.
Kan iemand dit bevestigen?

Op de AV7703 werkt spotify nog prima. Tidal werkt imo iets beter met de HEOS app maar dat is een kwestie van smaak :)
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

Paynemaster

Ik vindt het toch een vreemd verhaal. Bij Spotify staat er geen Marantz meer op de lijst van ondersteunde apparaten. Ik ga binnenkort eens kijken of een fabriek reset oplossing bied.

Wel kwam ik dit artikel tegen https://www.hifi.nl/artikel/26415/Spotify-Connect-werkt-niet-meer-op-alle-speakers-en-receivers.html

Verstuurd vanaf mijn MI 6 met Tapatalk

Marantz AV7705 l Marantz MM8003 l Klipsch RP-8000F l Klipsch RP-504C l Klipsch spl 150 l Klipsch RP-600M l Klipsch RP-500SA l Project Essential 3 l Phono Box S2 l HTPC l LG OLED65C9PLA l Projector BenQ W1210ST l Projectiescherm Electro ProHD+

JGvH

Ik gebruik (gelukkig) nog steeds spotify connect op Marantz m-cr611 netwerk systeem