BK Gemini 2 kraakt

Started by Yep, July 6, 2019, 20:31:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yep

Hallo

Sinds kort begint mijn subwoofer ineens heel hard te zoemen. Dit gebeurt alleen wanneer low  level wat harder zet . Dit doe ik alleen wanneer ik een film kijk. Normaal gesproken heb ik de los level op een kwart staan, dan geen probleem. Wanneer ik het bij een film meer opendraai voor harde LFE geluiden dan vervormt het LFE geluiden bij een echte harde knal en komt er een hard zoem geluid uit de sub.


Wat zou dit kunnen zijn?

chansig

Ding dong....PM voor Jossie !!!!  :D

Maw...stuur Jossie even een PM.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Yep

Quote from: chansig on July  6, 2019, 21:17:09
Ding dong....PM voor Jossie !!!!  :D

Maw...stuur Jossie even een PM.

Gr. Hans

Contact gehad met Jossie, maar die woont te ver weg, woon zelf in Enschede.

Ik zoek eigenlijk iemand die ervaring heeft met het maken van deze Subwoofer in de regio Twente, iemand een Tip?

bert stoltenborg

Quote from: Yep on July  7, 2019, 21:57:11
Contact gehad met Jossie, maar die woont te ver weg, woon zelf in Enschede.

Ik zoek eigenlijk iemand die ervaring heeft met het maken van deze Subwoofer in de regio Twente, iemand een Tip?
Op Facebook heb je een audioreparatiegroep, daar zou je eens kunnen vragen wie er in de buurt zit.
Ik bazel maar wat.

Yep

Hallo

Ik heb een klein bedrijfje gevonden in Enschede, PerfectAudio.
Super service, na een dag weer gemaakt. Voeding is gereviseerd en de sub heeft een APK gehad.

Vanmiddag weer aangesloten en de sub doet het weer perfect. Achteraf beter dan die de laatste jaren heeft gedaan.

Ralf67

wat was je er nu voor kwijt ?

Yep

Quote from: Ralf67 on July 10, 2019, 13:53:39
wat was je er nu voor kwijt ?

115 euro met een half jaar garantie.