SVS PB2000 goede staat

Started by ReRichard, July 1, 2019, 13:48:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ReRichard

De subwoofer van Jeroen/fluissie heeft welgeteld 2 dagen gespeeld maar gaat weer in de verkoop. Waarom? Omdat ik mijzelf zwaar heb vergist heb in de afmetingen van dit bakbeest. De subwoofer klinkt klankmatig helemaal top maar voor mijn doeleinde past een gesloten subwoofer wellicht beter.

In zeer nette staat incl originele doos en met metalen bescherm rooster ZONDER bon

Af te halen in Geldermalsen Tilburg  O0 waar hij ook spelend te horen is

Vraagprijs 585,- (toch 40,- minder dan ik er eergisteren zelf voor heb betaald)
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

fluissie

#1
Hele mooi sub voor een mooie prijs
Speelt perfect  :thumbs-up:

ReRichard

Quote from: fluissie on July  1, 2019, 15:23:24
Hele mooi sub voor een mooie prijs
Speelt perfect  :thumbs-up:

Makkelijkste korting die je als forumgenoot kan pakken toch?  :clapping:
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

Remco

....deze versie ook gehad. Vond die met film toch wel heeeel veel fun geven. Interstellar opzetten en je krijgt een dikke smile op je gezicht, gegarandeerd. 

Succes met de verkoop.
HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

efsix

 Je maakt een vergissing!
Ik heb mij vrouw verteld dat ik een mooi bijzettafel had gekocht.
Plaat marmer erop en een glas wijn. Ze heeft nog steeds niets in de gaten.
Doe wat met deze tip.

Gr Marc

activ

Quote from: efsix on July  1, 2019, 21:12:47
Je maakt een vergissing!
Ik heb mij vrouw verteld dat ik een mooi bijzettafel had gekocht.
Plaat marmer erop en een glas wijn. Ze heeft nog steeds niets in de gaten.
Doe wat met deze tip.

Gr Marc
Ook niet als er tijdens de film van die kringen in de wijn komen van de trillingen?

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

ReRichard

#7
Nou begin ik zelf te twijfelen mannen  :angel:

Kwa WAF heb ik erg veel geluk en mag ik vrijwel alles, echter het formaat van de sub vindt met name ikzelf storend. Maar.... gisteren Tomb Raider UHD gekeken (6/10 film ,maar audio/visueel 9/10) en dat klonkt toch wel erg lekker.

@Fluissie de volume knop van de SVS staat bij mij slechts op 50% en dan pas ik hem nog met -2,5dB aan in mijn Marantz ;) De sub denkt dat hij bij mij op vakantie is zo weinig dat hij moet werken t.o.v. jouw voorkeuren  O0
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

jahtari

Quote from: ReRichard on July  2, 2019, 09:09:40
gisteren Tomb Raider UHD gekeken (6/10 film ,maar audio/visueel 9/10) en dat klonkt toch wel erg lekker.

Het lot van de audiofiel, slechte films kijken omwille van het geluid?  :devil:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

fluissie

 
Quote from: ReRichard on July  2, 2019, 09:09:40
Nou begin ik zelf te twijfelen mannen  :angel:

Kwa WAF heb ik erg veel geluk en mag ik vrijwel alles, echter het formaat van de sub vindt met name ikzelf storend. Maar.... gisteren Tomb Raider UHD gekeken (6/10 film ,maar audio/visueel 9/10) en dat klonkt toch wel erg lekker.

@Fluissie de volume knop van de SVS staat bij mij slechts op 50% en dan pas ik hem nog met -2,5dB aan in mijn Marantz ;) De sub denkt dat hij bij mij op vakantie is zo weinig dat hij moet werken t.o.v. jouw voorkeuren  O0

:D :D :D den fluis is gek op bass

Maar denk er nog maar is over na voordat je spijt krijgt

noot87

Als je m nou links in de hoek zet dan zie je hem bijna niet en gaat ie helemaal op in de kamer.
Misschien kun je een handige harry vinden die je stand een stuk kleiner kan zagen en weer in elkaar lassen, zodat je m op je sub kunt zetten, dan staat je speaker ook nog op dezelfde plek.
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

ReRichard

#11
Quote from: noot87 on July  2, 2019, 09:39:56
Als je m nou links in de hoek zet dan zie je hem bijna niet en gaat ie helemaal op in de kamer.
Misschien kun je een handige harry vinden die je stand een stuk kleiner kan zagen en weer in elkaar lassen, zodat je m op je sub kunt zetten, dan staat je speaker ook nog op dezelfde plek.

Bedankt voor het meedenken, let even niet op de rommel (inmiddels weer opgeruimd  :angel: ) maar hij staat al op een andere plek.

Het slopen + lassen van de stands zie ik niet zitten. Ik verwacht dat ze op termijn namelijk ingezet worden als rear surrounds wanneer ze vervangen worden door een paartje Monitor Audio Platinum PLII
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

noot87

Haha nee dat begrijp ik, was ook een beetje onzin.
Hij zou alleen best mooi links in de hoek passen, maar nu ik je tweede foto zie kun je niet wat naar rechts schuiven, dus is dat wellicht niet echt een optie.
Hele mooie speakers de Platinum serie.
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

ReRichard

Quote from: noot87 on July  2, 2019, 10:05:15
Haha nee dat begrijp ik, was ook een beetje onzin.
Hij zou alleen best mooi links in de hoek passen, maar nu ik je tweede foto zie kun je niet wat naar rechts schuiven, dus is dat wellicht niet echt een optie.
Hele mooie speakers de Platinum serie.

Mijn ruimte is door de koof beperkt.

Platinums zijn prachtig, enige wat me er wellicht van weerhoud is dat de bijpassende center gruwelijk duur is t.o.v. de gold center.
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

ReRichard

Subwoofer nog beschikbaar echter ben ik wel aan het twijfelen om hem te houden, daarom heeft het ook geen zin om flink onder de vraagprijs te bieden via PM. Hij gaat weg tegen de vraagprijs en anders mag hij mooi blijven staan  O0
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

ReRichard

#15
foute post  :baaa:
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

fluissie

Quote from: ReRichard on July  5, 2019, 10:36:54
Subwoofer nog beschikbaar echter ben ik wel aan het twijfelen om hem te houden, daarom heeft het ook geen zin om flink onder de vraagprijs te bieden via PM. Hij gaat weg tegen de vraagprijs en anders mag hij mooi blijven staan  O0

voor minder moet je hem ook niet weg doen! , gewoon een erg goede sub voor het geld  :thumbs-up:

ReRichard

#17
Quote from: fluissie on July  5, 2019, 12:07:26
voor minder moet je hem ook niet weg doen! , gewoon een erg goede sub voor het geld  :thumbs-up:

Mee eens. Maar ik had een aantal reacties van gelukzoekers/koopjesjagers gehad (geef ze geen ongelijk, nee heb je en ja kun je krijgen) dus ik dacht ik verklaar even in dit topic dat het geen zin heeft om met dergelijk lage biedingen te komen. Daar bestaat marktplaats.nl voor  ;D
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

ReRichard

Besloten om de subwoofer nog even te houden.
Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe