Prijsbepaling living voice avatar ii en. Oppo udp205

Started by blueray, June 23, 2019, 12:06:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blueray

Wat zou ik kunnen vragen voor mooie living voice avatar ii speakers? Ze worden niet veel aangeboden maar zijn misschien ook niet meer zo bekend. Ik heb ze in 2011 als demo bij bbg gekocht. Ik vind het nog altijd geweldige speakers maar overweeg nu overstap naar actief en simpeler setup

Idem vraag voor oppo udp205, hier zie ik de gekste prijzen voor op hifishark....
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

twani

Quote from: blueray on June 23, 2019, 12:06:44
Wat zou ik kunnen vragen voor mooie living voice avatar ii speakers? Ze worden niet veel aangeboden maar zijn misschien ook niet meer zo bekend. Ik heb ze in 2011 als demo bij bbg gekocht. Ik vind het nog altijd geweldige speakers maar overweeg nu overstap naar actief en simpeler setup

Idem vraag voor oppo udp205, hier zie ik de gekste prijzen voor op hifishark....

Er is best een groepje mensen dat weet dat dit erg goed klinkende speakers zijn.

Weggeefprijzen zijn dan ook zeker niet nodig.

blueray

Bedankt, ik weet ook nog niet of ik ze wel echt wil verkopen want ze klinken inderdaad erg lekker en de vraag is of actief (met een sub) voor een redelijke prijs dat gaat evenaren (ik kijk nu naar de kef wireless met sub). Maar wat zou een redelijke prijs voor de lv zijn, ik dacht zelf aan 1200.
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

twani

Quote from: blueray on June 27, 2019, 14:35:35
Bedankt, ik weet ook nog niet of ik ze wel echt wil verkopen want ze klinken inderdaad erg lekker en de vraag is of actief (met een sub) voor een redelijke prijs dat gaat evenaren (ik kijk nu naar de kef wireless met sub). Maar wat zou een redelijke prijs voor de lv zijn, ik dacht zelf aan 1200.

Waarom weg eigenlijk?  Zal niet meevallen om dat te verbeteren...

blueray

Herinrichting woonkamer, ik weet niet of ik ze dan nog goed kan opstellen, ze moeten dichter tegen de muur aan.
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

Roksan

Welke kleur zijn ze? Lijken me erg mooie luidsprekers
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO


Tabcam

Quote from: blueray on June 27, 2019, 14:35:35
Bedankt, ik weet ook nog niet of ik ze wel echt wil verkopen want ze klinken inderdaad erg lekker en de vraag is of actief (met een sub) voor een redelijke prijs dat gaat evenaren (ik kijk nu naar de kef wireless met sub). Maar wat zou een redelijke prijs voor de lv zijn, ik dacht zelf aan 1200.
Denk dat die prijs wel moet kunnen. Je zal geduld nodig hebben tot een liefhebber ze ontdekt.

Ik zou zelf echter eerder wachten tot je de woonkamer veranderd hebt en het niet werkt tenzij je per sé wat nieuws wilt.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

blueray

Quote from: TabCam on June 28, 2019, 08:08:40
Ik zou zelf echter eerder wachten tot je de woonkamer veranderd hebt en het niet werkt tenzij je per sé wat nieuws wilt.
Ga ik ook doen, ik heb ze wel eerder dicht bij de muur gehad, toen vond ik het laag wat veel dus dan zou ik weer met dsp moeten gaan werken. En eigenlijk wil ik naar een eenvoudiger opstelling.
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server