Standesign - Apollo audio tracks coating vraag

Started by JC uit V, June 19, 2019, 23:42:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JC uit V

Weten jullie wat voor een coating er op de racks van Standesign gebruikt wordt?

Het is net een soort bitumen laag die je ook weleens bij auto's ziet maar van Standesign is veel fijner en een andere kleur.

Volgens mij gebruiken meerdere merken dit soort coating zoals Apollo maar zeker weet ik dit niet.

Ik moet zelf een rack gaan maken want ik kan niets vinden wat in ons interieur past en een beetje stylish is en waar de apparatuur in past. Ik gebruik monoblocken van Denon (4400 z 4400A - 6600 en 6600A) die ik graag onder de luidsprekers wil plaatsen maar niet op de grond staan en voldoende lucht hebben om de warmte kwijt te kunnen. Het maken m.b.v. stalen profielen gaat wel lukken maar ik weet niet welke coating erop zit wat Standesign gebruikt.

Wat is hiervoor te koop en waar?
Marantz AV8801 met Denon POA-6600 in stereo, 8-kanaals Magnus Audio USA in Home-Cinema + Marantz UD7007 + Denon DCD-1460 + Denon DRS-810 + Denon DA-500 met T+A TMR160 + TAL XC + T+A TMR80 + T+A heights + SVS sub

zwabber

Ik ben niet bekend met de door jou genoemde stands maar er wordt vaak krimplak gebruikt  .
Kijk eens via google of dat het effect is wat je bedoel.
LG 65cx6la. Onkyo tx-nr 5010.  Quadral aumun orkan Vlll. Audio monitor LCR GS. GSFX . Rel R505. Dune hd duo. Advance acoustic mcd 204.

zwabber

#2
Ik zie net via google een detail foto van een Standesign stand en dat is zoals ik verwachten een krimplak .
Je heb het is verschillende groftes en ook in spuitbus ( Motip )

Motip spuitbussen kan je bij de autoonderdelenwinkels kopen en natuurlijk bij de (professionele) verfhandel
LG 65cx6la. Onkyo tx-nr 5010.  Quadral aumun orkan Vlll. Audio monitor LCR GS. GSFX . Rel R505. Dune hd duo. Advance acoustic mcd 204.