Zappiti 4K HDR Pro

Started by J.A.F._Doorhof, June 17, 2019, 09:47:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maximus79

Heeft deze ook netflix ondersteuning met 4k hdr en 5.1 geluid?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

maximus79

Quote from: maximus79 on July 14, 2019, 17:42:26
Heeft deze ook netflix ondersteuning met 4k hdr en 5.1 geluid?
Niemand?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Kanariepiet

Quote from: maximus79 on July 14, 2019, 17:42:26
Heeft deze ook netflix ondersteuning met 4k hdr en 5.1 geluid?

Nee helaas niet, beperking van "gewone" Android op een media player.

maximus79

Quote from: kanariepiet on July 15, 2019, 19:16:09
Nee helaas niet, beperking van "gewone" Android op een media player.

Bedankt.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Marc

Misschien een domme vraag, maar sluit je de video HDMI uitgang van de Zappiti best rechtstreeks aan op je pj of mag dat via een pre/pro zoals de Marantz AV8802A?
Verder bedankt Frank voor je hele mooie en redelijk verstaanbare review!

J.A.F._Doorhof

Je mag het altijd via een receiver laten lopen (heb je ook direct audio) maar dan moet de receiver wel 4k hdr ondersteunen natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  5, 2020, 22:44:30
Je mag het altijd via een receiver laten lopen (heb je ook direct audio) maar dan moet de receiver wel 4k hdr ondersteunen natuurlijk.

Oef, dan zitten we nog goed: "De AV8802A beschikt ook over volledige HDCP 2.2 compatibiliteit, een vereiste voor het afspelen van 4K Ultra HD auteursrechtelijk beschermde inhoud. Daarnaast worden HDR - High Dynamic Range - en uitgebreide kleurruimte door standaard BT.2020 ondersteund."

sandervg

Vraag over de Zappiti: kun je 'm zo instellen dat je bij het scrollen door de films direct meer informatie kunt zien (bv. de filmduur en de imdb waardering)? Ik heb gevonden dat je wel op waardering / score kunt sorteren, maar weet niet of je 'm dan ook direct ziet bij het scrollen (ik wil niet moeten doorklikken om deze info te zien). Bij de Zidoo kan dat wel, maar volgens mij kun je daar de metadata iet vanaf de computer bewerken (wat voor mij een redelijke dealbreaker is).
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

J.A.F._Doorhof

Geen idee.
Ik klik inderdaad gewoon op de film die ik wil zien en vanuit daar heb je alle info and trailers.

Maar in de movie wall kan het volgens mij niet. Tenminste niet standaard.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sandervg

#34
@Mods: weet niet zeker of dit het juiste topic is (kon geen ander 'het grote Zappiti topic' oid vinden)

Ben Zappiti aan het 'testen'. Heb de software geinstalleerd op m'n PC om eens te kijken hoe dat bevalt. Op zich goed, het lukt alleen niet om subs te downloaden. Ik krijg keurig de vraag engels of NL, ik kies voor NL krijg de melding dat ie iets gaat downloaden en daarna is er niets gebeurd / veranderd.
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

pieper

#35
Als je de film dan start kun je de subs dan kiezen ? soms geeft ie bij mij ook geen melding maar de subs zijn er wel.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

henkieboy

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 26, 2020, 00:58:02
Geen idee.
Ik klik inderdaad gewoon op de film die ik wil zien en vanuit daar heb je alle info and trailers.

Maar in de movie wall kan het volgens mij niet. Tenminste niet standaard.
Juist in de Moviewall krijg je dat te zien als je op de filmposter klikt....krijg je de info te zien en de waardering... :) :)

sandervg

Quote from: pieper on November 27, 2020, 07:13:10
Als je de film dan start kun je de subs dan kiezen ? soms geeft ie bij mij ook geen melding maar de subs zijn er wel.
Dat kan ik niet testen omdat ik de Zappiti nog niet heb (ik heb alleen de software op de computer geinstalleerd om te kijken of de interface me bevalt)
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

J.A.F._Doorhof

In de movie wall zie je dit niet. Tenminste niet op de speler. Wel als je op de film klikt inderdaad. Dan opent hij de pagina met de beelden en de info .

Ik
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sandervg

Ik ben er wel uit dat het een Zappiti gaat worden. Is al bekend (of heeft er iemand een intelligente gok) wanneer Zappiti met de nieuwe lijn komt obv de Realtek 1619 chipset met ondersteuning voor HDR10+, Dolby Vision, Android 9 etc.? Dune en Zidoo hebben dit niet zo lang geleden uitgebracht. Zal Zappiti hier ook binnen enkele maanden mee komen?
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

J.A.F._Doorhof

Geen idee

Wel denk ik dat heel veel releases uitgesteld zullen worden door covid en de grote brand in een fabriek die essentiële electronica onderdelen maakt.

We merken dit aan veel producten die ineens heel slecht of helemaal niet leverbaar zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Als interne HDD's zou maximaal 2x14 Tb mogen, klopt dat?

Marco66

Quote from: Marc on April 23, 2021, 18:41:56
Als interne HDD's zou maximaal 2x14 Tb mogen, klopt dat?

Volgens mij 2x 16!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

PascalP

Zal er ook nog een 'Pro' speler komen maar dan zonder de HDD bays?
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

papaleo

Ik heb die extra bays ook niet echt nodig maar aan de andere kant willen ze kwa formaat denk ik wel weer zoals de 'oude' Pro willen uitkomen...
De ruimte binnen in de speler is er toch waarom dan niet weer met 2 bays anders is die helemaal zo leeg van binnen als ze die weg laten  :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

PascalP

Quote from: papaleo on April 23, 2021, 22:16:37
Ik heb die extra bays ook niet echt nodig maar aan de andere kant willen ze kwa formaat denk ik wel weer zoals de 'oude' Pro willen uitkomen...
De ruimte binnen in de speler is er toch waarom dan niet weer met 2 bays anders is die helemaal zo leeg van binnen als ze die weg laten  :D

Ja klopt ook wel weer. Ze zitten niet in het zicht en nu heb je wel mooi full size apparaat in je rack en niet zo'n klein kastje.
Vind hem toch steeds interessanter worden maar gebruik al 10+ jaar Kodi op diverse apparaten naar volle tevredenheid dus ben bang dat ik ook wel zaken ga missen of anders gewend ben...
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Marc

Quote from: Marco66 on April 23, 2021, 18:43:42
Volgens mij 2x 16!
Ben je zeker Marco, want dan ga ik 2x Seagate Exos 16 Tb aanschaffen? Ik herinner me 1 van de laatste updates dat vanaf dan 14 Tb mogelijk was, maar misschien loop ik achter.