Oppo

Started by robbie73, June 15, 2019, 12:45:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

robbie73

In nieuwstaat een oppo sonica

Prijs 500

stardust

Is deze  dac nog te koop? En welke regio eventueel op te halen?

Ralf67

Reageert niet op berichten, succes.

fluissie

Idd , op zijn andere adv ook niet


Vind eigenlijk dat de moderators zulke verkoop topics mogen sluiten om marktplaats taferelen buiten de deur te houden

Dirk

je weet vast welke knop bedoeld is om dat even aan ze te melden ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

master30

Misschien is ie wel ziek geworden of op vakantie?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Franky P.

#6
Ik las ergens in een ander topic van deze TS dat hij getroffen is door een beroerte en dat het opstellen van de advertentie(s) 'as is' al veel moeite kost
Ik ben daarom blij, dat ik in zo'n geval geen moderator ben en dus niet hoef te kiezen tussen handhaven forumregels / vs / tolereren wegens invoelbare redenen / verzachtende omstandigheden, lijkt me een tough call

fluissie

Als ts ergens door is getroffen en niet in staat is om te
Antwoorden is het een ander verhaal idd ...

Scherp Franky :thumbs-up:^^

Tabcam

Je kan hem ook (tijdelijk?) sluiten met de mededeling naar TS dat het (nieuwe) topic open gezet kan worden zodra hij zich goed genoeg voelt. Open laten staan lijkt mij ook niet in het voordeel van de TS.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i