Author Topic: ultrasoon reiniger voor lp's  (Read 929 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline tommo

ultrasoon reiniger voor lp's
« on: June 14, 2019, 20:24:50 »
Ik ben op zoek mensen die in het bezit zijn van een ultrasoon reiniger voor lp's. Niet een zelf in elkaar gezet maar gekocht . Voor mijn opleiding (mechatronica) ben ik bezig om er zelf eentje te bouwen uit losse onderdelen en 3D printen maar ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om een exemplaar te inspecteren. Natuurlijk heb ik alles wat los en vast zit online al bekeken. Er zijn een aantal modellen op de markt; Klaudio, KirmussAudio, Degritter en ik las dat twee mensen alhier beide een Audio Desk hebben.

Mijn vraag is dus, wie heeft er een reiniger en mag ik dan bij je langs komen om er eens naar te kijken? Maximaal een uurtje rond Veenendaal...

Dank alvast,

Tom

Online dre73

Re: ultrasoon reiniger voor lp's
« Reply #1 on: June 14, 2019, 20:46:37 »
Kan er al gereserveerd worden? :D
Classe cp-45,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Black Lion Red Sparrow,Sonos Magna,zelfbouw luidsprekers en subs.

Offline tommo

« Reply #2 on: June 15, 2019, 09:45:25 »
Kan er al gereserveerd worden? :D

Je weet nog niet wat hij gaat kosten  :clapping:

Maar bij de keuzes voor onderdelen die ik toepas hou ik wel rekening met een eventuele reproductie... Alles kan ik mijn hoofd wel functioneren eerst maar eens afwachten hoe het eindresultaat werkt.

Offline Dynky

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+39)
  • Total likes: 150
« Reply #3 on: June 15, 2019, 09:51:59 »
ik had de AudioDesk (naar volle tevredenheid overigens), maar die is verkocht toen ik met 't vinyl stopte.
heb zo meteen geen weet van iemand hier op 't forum die dat model (nog) heeft...maar als je ze vindt via de zoekfunctie kan je er toch gewoon ff een PM aan wagen? ;)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

3840 albums (and counting) & some toys to enjoy them
the toys : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110775.msg1916137#msg1916137

Offline Berry76

« Reply #4 on: December 2, 2019, 22:22:26 »
Tommo is het nog wat geworden
« Last Edit: Yesterday at 08:05:19 by Berry76 »