Advies: verkoopprijs voor Rotel en Kef

Started by skippy_gj, June 10, 2019, 14:45:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skippy_gj

Ik wil de overstap gaan maken naar Stereo (nu nog surround).

De huidige combinatie wil ik gaan verkopen,  eventueel in fasen. Hebben jullie een idee wat een reële prijs zal zijn. Alles is in goede staat en de RSP-1068 is een paar maanden terug nog nagekeken en de volume knop is o.a.  vernieuwd.

Eindeversterker : RMB-1075
Surroundprocessor: RSP-1068
Speakers: KEF iQ9, iQ3 en iQ3C
Spectrals stands BS70

Groet GJ



* Hegel H390 *RDV-1092 * IQ9 * KIMBER 8TC *
      * John van Gent * Van den Hul * QED *
         * Wide Eye Apogee * Supra *

Bas Akkerman

Ik heb je topic even in het juiste board gezet. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skippy_gj

* Hegel H390 *RDV-1092 * IQ9 * KIMBER 8TC *
      * John van Gent * Van den Hul * QED *
         * Wide Eye Apogee * Supra *

konijntje

#3
Ik heb mijn iQ1's verkocht voor rond de 100 dus ik denk zo rond de 200 voor de 3's
En mijn iQ9's gaan nu samen weg voor 325. Wel doordat er een beschadiging op zit. Ik zie ze op Marktplaats staan voor 500-600 mits in nieuwstaat.

De iQ3c bestaat zover ik weet niet... de Iq6c die ik heb is 200-250 waard. En de iQ2c rond de 50-75 euro.

Totaal prijs voor de speakers set zo rond de 750-900 (ligt aan welke center) denk ik.

Ik ben trouwens al 2 maanden bezig met de verkoop van de luidsprekers. Veel gelukszoekers op marktplaats. Mijn hele set is nu voor 635 verkocht mits de koper komt opdagen volgende week :P


HJ

De rsp tussen de €250 en €350, hoewel het een prima apparaat is zit er geen hdmi op en is redelijk achterhaald en er staat veel te koop in dit segment.

De rmb tussen de €350 en €550 schat ik. Deze amp is wel waardevast dus met wat geduld kun je hem nog goed verkopen lijkt me.

Beste is mss om als set te verkopen anders blijf je met de processor zitten.

Deze peakers geen ervaring en geen idee...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk