Phonar Veritas 3.5 Edma ?

Started by Bertone, June 10, 2019, 12:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bertone

Beste Forum leden,

Het volgende is mij overkomen..heb bovenstaande speakers overgenomen waarmee de verkoper adverteerde..Ervan uitgaande deze gegevens klopte heb ik daar ter plekke verder geen aandacht aan besteed en alleen geluisterd en gekocht. Na thuiskomst en aansluiten kwam ik erachter dat er op geen van beide speakers info te vinden is betreft deze gemodificeerde versie.( dus sticker loos...)  De verkoper beweerd bij hoog en laag dat het de gemod versie is . Tja nu wil ik dat natuurlijk zeker weten... ::) Dus mijn vraag is heeft iemand deze versie en waaraan kan ik deze mod herkennen om dit te controleren? Wellicht aan de hand van gegevens en foto's..? zodat Alvast bedankt.  ;)

Gr Bertone

KayaRahnee

#1
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=161351.0

Dus, of Edwin Maas of Stassen contacteren.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

DB628

Bij  mij zitten er stickers op.

devil

Stereo: Marantz PM11S3 || Audio Note Edma dac ||
HT: Denon 7200AW Auro 3D || Oppo 203 ||
Media box next || humax 5200 ||Pioneer Kuro 600M || Speakers:F Phonar Veritas P10 Edma|| R Phonar P5,5 Edma||C TMA || A Cabasse ||

Ralf67

#4
Deze staan op marktplaats voor €450


Dus met stickers.

Bertone

Tja bij mij dus niet...vandaar mijn vraag.. :wacko: het zijn anders wel erge simpele stickers voor zo'n prijs....Maar zal idd Edwin Maas contacteren...Thks voor de tip.

DB628

Quotehet zijn anders wel erge simpele stickers voor zo'n prijs.

Bij mij is het een vrije stevige sticker, zit er al zo'n 12 jaar op inmiddels.

djoeri

Je kunt het deels zien aan de tweeter, die is anders van de Edma versie. Op de site van bv Stassen staan plaatjes met de originele tweeter met een lichte grijs ovaal erin, bij de modificatie heeft de tweeter dat niet. Je kunt er dan redelijkerwijs vanuit gaan dat het de Edma is. Anders moet je een foto maken en naar Edwin sturen.



KayaRahnee

TS is hier al een maand niet meer komen kijken ... Last Active: June 16, 2019, 16:07:25
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

Pjotr27

Quote from: KayaRahnee on July 14, 2019, 11:39:16
TS is hier al een maand niet meer komen kijken ... Last Active: June 16, 2019, 16:07:25

Tja, van fatsoensnormen hebben diverse forumleden nog nooit gehoord. Ik heb al diverse keren gezien dat er een vraag wordt gesteld en na een paar dagen kijkt men nooit meer terug. Laat staan een reactie geven.
Je hoeft van mij echt niet dezelfde dag te reageren maar binnen een week zou toch wel forumregel moeten zijn, en anders weg met het draadje...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

KayaRahnee

Quote from: Pjotr27 on July 14, 2019, 11:43:56
Tja, van fatsoensnormen hebben diverse forumleden nog nooit gehoord. Ik heb al diverse keren gezien dat er een vraag wordt gesteld en na een paar dagen kijkt men nooit meer terug. Laat staan een reactie geven.
Je hoeft van mij echt niet dezelfde dag te reageren maar binnen een week zou toch wel forumregel moeten zijn, en anders weg met het draadje...

En gelijk heb je.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

djoeri

Dan is het misschien nog nuttige informatie voor andere/toekomstige forumgenoten.

fluissie

Zie niet in hoe dit topic nuttig is voor iemand ??

Valt mij in ieder geval ook op dat er veelal nieuwe leden iets vragen ergens om en nooit meer reageren...