[TK] Panasonic GX-1 M43-camera + Olympus 14-150 (=28-300) lens

Started by mikekiwi, April 10, 2019, 14:52:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mikekiwi

Ik ga mijn collectie lenzen en camera's wat uitdunnen; is wat opgelopen en heb doublures qua brandpuntsafstanden.

Alles is in goede staat. Geen garantie meer, maar wel gewoon goed werkend, geen echte beschadigingen (uiteraard wel wat gebruikssporen). Gewoon prima spul. Alles is te zien/uitproberen in Alphen aan den Rijn. Verzenden geen probleem.

Edit: verkochte items verwijderd en prijzen aangepast

Panasonic GX1: 16MP camera, werkt perfect, geen mankementen. Wat gebruikssporen op het display, maar bij gebruik (lees: als de camera aan staat) merk je er niets van. Komt met originele verpakking, 1 batterij.
Prijs: €100


Olympus 14-150mm 4-5.6: >10x zoomlens (28-300 omgerekend naar FF). Heeft miniscuul beschadingkje aan de buitenzijde van het frontelement. Niet op de foto te zien, maar dus ook niet op de foto's die je ermee maakt. Zit een zonnekap en skylight-filter bij.
Prijs: €175


Foto's (eigen foto's, dus dit zijn ook de items die ik te koop aanbiedt en niet van www geplukt):



























Michelio

Hi,

Wat is het precieze type van de Olympus zoom lens en hoe oud is de lens?
Ik kan op de foto's net niet goed lezen of het de ZUIKO DIGITAL ED 14‑150mm 1:4.0‑5.6 II
MSC is of zijn voorloper?

mikekiwi

Quote from: Michelio on May  4, 2019, 16:06:40
Hi,

Wat is het precieze type van de Olympus zoom lens en hoe oud is de lens?
Ik kan op de foto's net niet goed lezen of het de ZUIKO DIGITAL ED 14‑150mm 1:4.0‑5.6 II
MSC is of zijn voorloper?
het is idd de voorloper van de lens die jij noemt. De eerste versie dus, die iets ouder is, maar beschouwd wordt als de optisch betere van de twee

Michelio

Quote from: mikekiwi on May  4, 2019, 16:27:53
het is idd de voorloper van de lens die jij noemt. De eerste versie dus, die iets ouder is, maar beschouwd wordt als de optisch betere van de twee
Ga ff zoeken naar reviews en of deze op mijn camera (olympus OM-D E-M10II) werkt . eigenlijk aan het sparen voor de nieuwe lens 12-200. Maar deze als tussenoplossing


Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk


mikekiwi

Werkt 100% zeker op die camera (heb hier de mk1 van die camera).

Reviews: zeker even doen, wordt je altijd wijzer van

Bas Akkerman

#5
Als Michelio hem niet wil, ik wil hem erg graag. Heb ook de GF1 met de 14mm en ben daar nog erg tevreden over.

Edit: geen interesse meer, eerst andere prioriteiten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mikekiwi

Bump, camera en lens zijn nog steeds beschikbaar. Ik heb de verkochte items verwijderd en de prijzen nog wat aantrekkelijker gemaakt.

mikekiwi