Rocketman (2019)

Started by i2Paq, June 3, 2019, 08:24:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Deze film, Rocketman (2019), zaterdagavond in zaal 7 (Atmos XD) bij de Vue in Hoorn gezien.



Deze film verteld het levensverhaal van Reginald Kenneth Dwight, beter bekend als Elton (Hercules) John.

De film begint als Elton een AA meeting binnenstormt en begint te vertellen over zijn leven tot op dat moment.

Gegoten in een musical-achtig formaat neemt het geen blad voor de mond en verteld het verhaal zoals het is.

Een film die zeker de moeite waard is, al zou ik hem echt alleen kijken in een Atmos XD omgeving.

Overigens heeft dezelfde regisseur als die van Bohemian Rhapsody, Dexter Fletcher, deze film geregisseerd.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

BJF

Ben al heel mijn 'muzikale' leven fan van Elton John (en Bernie Taupin), ik denk dat ik maar eens een avondje moet reserveren.
NAD M10 V2
Elac FS247

reza

Ik walg normaal gesproken van musicals :D
En toen ik er achter kwam dat dit een musical was, wilde ik gelijk weg. Mijn vrouw wilde blijven zitten, wat een geluk voor mij. Wat een ontzettend goede film was dit. Krijgt van mij een 7.6
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Lucky.L

Quote from: reza on June  3, 2019, 10:44:08
Ik walg normaal gesproken van musicals :D
En toen ik er achter kwam dat dit een musical was, wilde ik gelijk weg. Mijn vrouw wilde blijven zitten, wat een geluk voor mij. Wat een ontzettend goede film was dit. Krijgt van mij een 7.6
Ik ben normaal ook zeker niet van de musicals,maar deze vind ik erg goed 8,0.
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

SV..S

ik vond in de film vooral naar voren komen de eenzaamheid van Elton, ik weet niet of dat mijn beleving is of het ook werkelijk zo was.
triest verhaal eigenlijk, wel mooi verfilmt alhoewel ik ook niet dol ben op musicals




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15