Vervanging Klipsch ksw10

Started by tierd, June 1, 2019, 16:32:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tierd

Mijn subwoofer is aan vervanging toe.

Hij gaat nog wel aan met een doffe dreun, maar doet vervolgens nauwelijks nog mee.
Mijn Audyssey 32 receiver vind de Sub niet meer, ook niet als alles op max power staat.

Ik zit wederom bij Klipsch te kijken voor een vervanger.
Ik blijf bij een 10" ivm WAF.

Ik zag dan als opties de R100sw en de R110sw

De R110sw heeft een breder frequentie bereik en meer vermogen dan de R100sw

De 110 is een ouder model en minder goed verkrijgbaar en zo'n 100 euro duurder. En Ik vind de looks van de 110 beter, ook belangrijk.

Wat is jullie mening, is het inderdaad beter om de R110sw te kopen nu het nog kan.

Of maakt het in deze prijsklasse allemaal niet veel uit?

Andere tips zijn welkom uiteraard.

Alvast bedankt.




chansig

Huidige sub na laten kijken door Jossie.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

tierd

Goeie tip!

De Sub is wel 10+ jaar oud oud, ik weet niet of die het nog waard is, maar ik kan Josse zeker  even vragen.


tierd

De Sub is weer helemaal in orde.

Jossie heeft hem naar volle tevredenheid gerepareerd en  binnen een paar dagen had hem alweer retour.

@Jossie: bedankt voor de snelle service, de tips en duidelijke communicatie  :clapping:


jossie

Bedankt Tierd!

@Hans: je spaarkaart is bijna vol hoor!
Omni !

chansig

 :D

Mensen die wat kunnen moet je koesteren en aanbevelen. Kan nooit teveel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jossie

Op zich wil ik jou natuurlijk ook graag aanbevelen Hans!

Heb je bijzondere competenties waar mede forummers wat aan hebben? 'Veel schrijverij' hoort daar niet bij denk ik... wel een van je kern competenties, overduidelijk!
Alhoewel... omdat jij zo dartel door alle topics fladdert kwam Tierd weer bij mij terecht!

:pompom:

Hans For President!

Omni !

chansig

Mocht je wat problemen hebben in je relatie dan kan je altijd bij mij terecht al dan niet icm met opvoedissues...dan hoor ik het graag. :D

100 euro per uur. De opleiding moet namelijk ook terugbetaald worden. Schriftelijk consult kost 50 euro.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: chansig on June 15, 2019, 15:26:31
:D

Mensen die wat kunnen moet je koesteren en aanbevelen. Kan nooit teveel.

Gr. Hans

Helemaal waar  ^^