Marshall Bluetooth speaker, wat is de beste .

Started by addy, May 30, 2019, 17:50:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Liep van de week in een saturn waar ik een marshall woburn bt II hoorde, wat een mooi vol geluid.
Op internet zie ik echter vele soorten van hen, welke is de beste of handigste koop ?
Iemand soms een in gebruik ?

Gr Ad

mutiara

Ik heb de eerste versie dwz zonder de messing accenten; deze heeft nog een optische ingang, zeer tevreden

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

addy

Optische ingang, is dat goed ?
Geen verstand dan merk je wel.
Las dat deze ook aan de tv kan worden aangesloten, voor meer zwaarder geluid ?

mutiara

Quote from: addy on May 30, 2019, 20:49:45
Optische ingang, is dat goed ?
Geen verstand dan merk je wel.
Las dat deze ook aan de tv kan worden aangesloten, voor meer zwaarder geluid ?
Ik haddiverse bronnen via HDMI aan tv gekoppeld en via optisch uit van tv naar Marshall
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

addy

Is de woburn 2 dus het meest uitgebreide en zwaarste type ?
Kan geen dealer in Nederland vinden ?

mutiara

Quote from: addy on May 30, 2019, 21:34:57
Is de woburn 2 dus het meest uitgebreide en zwaarste type ?
Kan geen dealer in Nederland vinden ?
Yep heb ook de killburn maar de woburn veel meer power; dealer effe googlen
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

addy


mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

addy

Maar wil juist advies ter plaatse en luisteren, dus nergens in een fysieke winkel te koop ?

fasteddie

Mediamarkt Adam heeft er een serie staan....of dit type er bij staat/stond geen idee....maar je kan daar wel even een indruk opdoen....anders toch bestellen bij een coolblue of bol.com en indien niks retourneren....



addy

Hmm jammer dat er niet wat meer in Nederland zit qua dealers.
Dank voor de tips ,!!!!!!

Trip

Ik heb een woburn multi (wifi versie) bij Bax besteld. Daar kan je ook retourneren als je het niks vindt.
Beluisteren in een MM geeft niet echt een goede indruk.
Ik heb de witte besteld, krijg die over een paar weken. Zwarte is gewoon snel leverbaar.

addy

Inmiddels de Marshall binnen, de bruine versie.
Klinkt goed, ben er tevreden over.
Kijk wel verder naar de Muso 2, schijnt beter te zijn, ik kan er altijd wel ergens een kwijt  ;D :smile: