Denon AVR X3500H met meerdere HDMI uitgangen

Started by tommiedepommie, May 25, 2019, 11:05:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tommiedepommie

Goedendag,

ik ben van plan om een nieuwe receiver aan te schaffen. Momenteel heb ik een Sony STR-DH810 met één hdmi uitgang die via een splitter gesplitst wordt, naar een 4K TV en een FullHD beamer. Als bron heb ik een Vu+ Uno 4K en een Nvidia Shield (2017 geloof ik)

Mijn oog is gevallen op de Denon AVR X3500H met drie HDMI uitgangen.

Nu is mijn vraag, kan ik probleemloos de twee uitgangen gebruiken zonder dat deze elkaar beïnvloeden? Het is niet de bedoeling om beide uitgangen tegelijkertijd te gebruiken.

heel hartelijk dank,

tom

PascalP

Zou geen probleem zijn, ik heb zelf wel eens 1 hdmi naar de projector en de andere naar een LCD TV gehad, dit was dan wel op een Marantz SR7012, maar zal identiek zijn aan de Denon
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Tabcam

Hangt van de beamer en TV af. Als ze een soort sluimermodus hebben als ze niet aan staan, kan het voorkomen dat ze tocheen hdmi handshake gaan dien en da at je hem niet op 4K krijgt. De beamer helemaal uit helpt dan.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

PascalP

Ah had er ff overheen gelezen dat het een 4K tv en FHD projector is.
In mijn geval was het beide FHD en werkte het prima.

Gewoon proberen dus of je met HDMI handshake in de knoei komt of niet ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

tommiedepommie

hij is besteld, dank voor de antwoorden.

HarrieA

#5
Op mijn 2500 heb ik 2 uitgangen. Ik vind het bij mij niet perfect werken.

Ik kan ze niet seperaat gebruiken. Als ik de beamer aan heb dan springt de tv aan bij iedere HDMI actie die ik doen.

Als ik de tv dan uit doe, dan is het beeld even op zwart.

Die switch iedere keer op de ATV4k naar het menu gaan, alsook met de PS4Pro.

Of je met de 3500 wel alles apart kan regelen weet ik niet. Helaas heb ik niet de ruimte om een diepere receiver te plaatsen.

TV en beamer beide 1080.

Tabcam

Het kan zijn dat CEC aan staat. Die kan in de reveiver of in TV en beamer uitgezet worden.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

angelo41

normaal kan je beide gebruiken zonder probleem. heb zelf een x4400h  en op de ene zit de tv de andere de beamer.
tv 4k pj 4k eshift.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk