Oppo UDP-203 met gemodificeerde firmware verkocht

Started by vik, April 27, 2019, 09:49:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Aangeboden in opdracht:

Een prachtige Oppo UDP-203 met zeer interessante features:  :angel:


  • Regio en zone vrij
  • Speelt ISO en BDMV bestanden via netwerk
  • Speelt als enige uhd speler Dolby Vision via netwerk
  • Loop werk nooit gebruikt dus nieuw
  • Inclusief gemodificeerde firmware t.w.v. €170,-


Bouwjaar Juli 2017 en wordt geleverd inclusief alle orginele toebehoren. Uiteraard in nieuwstaat.

Prijs €1100,-

Op te halen in omgeving Den Bosch of afspraak met de eigenaar in nader overleg.



Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

pieper

Hoi Vik

Het is geen aanval maar wat maakt dat deze 1100 euro moet kosten een nieuwe kost 850 + 170 voor de firmware dan kom ik op 1020. voor een gelijke nieuwe.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

vik

Noem mij een winkel die hem 100% nog kan leveren voor die prijs en kaart ik het aan met de eigenaar. Dus geen losse flodder prijs op de website maar concreet en proof.


Quote from: pieper on April 27, 2019, 10:26:44
Hoi Vik

Het is geen aanval maar wat maakt dat deze 1100 euro moet kosten een nieuwe kost 850 + 170 voor de firmware dan kom ik op 1020. voor een gelijke nieuwe.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

pieper

Quote from: vik on April 27, 2019, 10:37:47
Noem mij een winkel die hem 100% nog kan leveren voor die prijs en kaart ik het aan met de eigenaar. Dus geen losse flodder prijs op de website maar concreet en proof.

Ik zeg nog duidelijk dit is geen prijs aanval 850 is gewoon wat ie gekost heeft nieuw dat is geen losse flodder daar hoeven we niet over te strijden, ik dacht misschien dat er nog meer aan gedaan was maar goed dus gewoon een kwestie van vraag en aanbod dus.



Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

rugal2

Quote from: pieper on April 27, 2019, 10:26:44
Hoi Vik

Het is geen aanval maar wat maakt dat deze 1100 euro moet kosten een nieuwe kost 850 + 170 voor de firmware dan kom ik op 1020. voor een gelijke nieuwe.


Vooral de "zeer interessante features" die er nu al op zijn geinstalleerd (waar je nu zelf niet meer mee hoeft te rommelen, omdat deze er al reeds op staat) maken van deze Oppo UDP-203 niet alleen een fantastische UHD (disc) speler, maar hierdoor ook een fantastische media speler (ISO en BDMV mappen (zowel bluray als UHD) met volledige menu weergave)  ;)

Stef

Gezien ik deze features ook heb op mijn Oppo 203, Cinavia wordt genegeerd en full 3D iso support.
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

vik

NP. Ik bedoelde meer in de zin dat ze nog online staan en niet meer te leveren zijn.  :thumbs-up:

Ook heel belangrijk om te vermelden dat deze firmware niet kreupel is. Er zijn een aantal on-line aanbieders die aangepaste firmware aanbieden, maar je kunt door het aanpassen ook de prestaties verkloten. Hier achter zit een Bulgaars bedrijf wat elke firmware uitvoering test dus ook op prestaties. Ze zijn meer als een jaar bezig geweest met de laatste versie omdat er wat problemen waren met Dolby Vision.

Quote from: pieper on April 27, 2019, 13:22:12
Ik zeg nog duidelijk dit is geen prijs aanval 850 is gewoon wat ie gekost heeft nieuw dat is geen losse flodder daar hoeven we niet over te strijden, ik dacht misschien dat er nog meer aan gedaan was maar goed dus gewoon een kwestie van vraag en aanbod dus.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike