Lg oled55c8 aankoop

Started by hansgolf, May 20, 2019, 16:25:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hansgolf

Hoi allemaal.

Ik wil graag van jullie weten hoe de lg oled bevalt?(gebruikers)

mijkie

Heb m nu een maand of 4 hangen, ik vind t vanaf moment 1, een hele fijne tv !

Mooi beeld, voor een tv een meer dan fatsoenlijk geluid

Ik vind hem veel beter als de B6, mijn vorige Oled !

Maar, er zijn natuurlijk meer mooie tv's, Sony schijnt goed te zijn, Philips tegenwoordig ook, de keuze is reuze !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Xstream

Ik heb sinds kort de 65" C8 en ik ben er zeer tevreden mee. Echt geweldig beeld, ook bij mindere kwaliteit content.
Ik kom van een 50" VT30 Panasonic plasma en dit is echt een hele klap beter (kan ook aan de leeftijd van de plasma liggen hoor, maar zo mooi als de LG is die nooit geweest).
Smart functionaliteit gebruik ik niet veel. Laatst de RTL XL app geprobeerd, maar ik kwam niet eens voorbij de cookie/privacy statement (kun button niet indrukken). Dus op dat vlak heb ik er nog niet veel aan gehad, maar zoals gezegd, dat gebruik ik ook eigenlijk niet (heb een aparte mediaplayer).
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

marcel1970

Zelf heb ik een C7 bevalt prima en ik vind juist/ook het smart gedeelde van de tv ontzettend fijn. bv: de youtube en netflix app op de lg vind ik beter dan op mijn reeds verkochte nvidia shield..
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

MechanicalAnimal

#4
 :satisfied:
Quote from: hansgolf on May 20, 2019, 16:25:38
Hoi allemaal.

Ik wil graag van jullie weten hoe de lg oled bevalt?(gebruikers)

Op tweakers is een actief topic met de laagste prijzen die er te vinden zijn, allicht raadzaam daar even te kijken, dat kan je een hoop geld besparen

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1832627/last
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

mijkie

Je link stuurt ons naar keukens en inbouwapparaten [emoji85]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

DrDoo

Heeft niet iedereen een oled ingebouwd in zijn keuken dan?  :headbanging: :headbanging: :blink: :music:

MechanicalAnimal

Quote from: mijkie on May 20, 2019, 19:46:59
Je link stuurt ons naar keukens en inbouwapparaten [emoji85]

Gefikst!
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Brimme

Hier een 65c8.

Echt waanzinnige tv. Kom zelf vanaf een vt50 Panasonic plasma. Maar dit is echt veel beter
Denon AVR-3808A , Monitor Audio RS6 ,Monitor Audio Silver 3i , Playstation 3, Panasonic Th42pz80.

Tabcam

Heb al sinds een jaar of drie een LG 65EF950V. Was eerst ff flink zoeken naar de juiste kleuren, de oude Sony Bravia leek natuurlijker. Uiteindelijk gelukt :pompom:. Heel af en toe last van black level crush en motion compensation is zeker niet de beste. Gelukkig geen last met voetbal.

Qua software krijgt hij af en toe een update maar het ging totnogtoe goed. ARC werk ik niet mee, de lip sync op de receiver werkt goed genoeg. De AB werkt goed, maar het meeste gebruik ik niet (meer) omdat de TV door KPN het smartgedeelte door een NVidia Shield TV wordt verzorgt.

Kortom, een tevreden gebruiker maar nu zou ik sneller een Sony of Panasonic vanwege motion compensation en totale beeldkwaliteit aanschaffen. Drie jaar terug vond ik het verschil van €1000,- te groot.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i