John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019)

Started by i2Paq, May 14, 2019, 16:54:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Deze film, John Wick: Chapter 3 - Parabellum (2019), gisteren als Movie Pass Exclusive bij de VUE in Hoorn gezien.



Wauw!

Actie, actie, actie; en dan niet van het flauwe maar je ziet dat er over elke actiescène echt(!) is nagedacht.

Het verhaal sluit direct aan op deel 1 en 2, als je deze gezien hebt is dat een bonus.

Zonder deze voorlopers gezien te hebben is het verhaal ook goed te volgen.

Hou je van John Wick dan is het een must om hem te zien.

Lijkt het je wel leuke maar hou je niet van (veel) gevechten en de bijbehorende doden; niet gaan.


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Robiwan

#1
Geen verhaal veel over the top actie (die waren overigens wel erg goed gedaan), Kaenu Reeves beweegt als een 80 jarige en z'n gezichtsexpressie is 0,0. Viel zwaar tegen i.v.m. deel 1 en 2. Joch Wick 3 krijgt van mij 2 sterren uit 5.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

clockwork

Quote from: Robiwan on May 30, 2019, 14:32:52
Geen verhaal veel over the top actie (die waren overigens wel erg goed gedaan), Kaenu Reeves beweegt als een 80 jarige en z'n gezichtsexpressie is 0,0. Viel zwaar tegen i.v.m. deel 1 en 2. Joch Wick 3 krijgt van mij 2 sterren uit 5.

Helemaal mee eens. Wat een drama film.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Harry HT

Quote from: chansig on May 30, 2019, 16:54:37
Is toch een actie film ?

Gr. Hans
Hi,

Meer dan actie  ;D

Ik dacht meer dan 500 kills te hebben gezien, maar dat was gelukkig zwaar overdreven  ;D

Gegroet,

Harry

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
  :'( >:D :popcorn: :popcorn:
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

modde239

Ik heb mij weer vermaakt met deze film...lekker achterover zitten en verstand op nul. :popcorn:

Loric

Een paar inventieve scenes, charismatisch spel hier en daar, en een heeeeeele hoop herhaling.

Tabcam

Quote from: Loric on June 15, 2019, 18:32:28
Een paar inventieve scenes, charismatisch spel hier en daar, en een heeeeeele hoop herhaling.
Waar in deel 1 nog enigszins de geloofwaardigheid getracht werd overeind te houden en in deel 2 dat moeilijk vol te houden was is dat in deel 3 helaas helemaal weg. Vermakelijke film met een dikke 9 voor de actiescenes maar geloofwaardigheid een dikke nul!!!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i