zoektocht headphone met specifieke eisen

Started by Dirk, May 10, 2019, 16:50:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

ik ben voor m'n werk op zoek naar een specifieke headphone, die moet voldoen aan volgend eisenpakket;

* over-ear model
* bedraad met vaste kabel, de kabel mag maw NIET afneembaar/verwisselbaar zijn.
* volumeregeling op de headset of vast verwerkt in de kabel.
* zwart van kleur, bij voorkeur ook een enigszins "understated" design, dus zeker geen fluogroen hipster ding oid  ;D

budget: 170€ (ex BTW), dus pak 'em beet 200€ incl BTW.

fwiw; deze zal op een beursstand gebruikt worden door de bezoekers, waarbij ze zelf het volume moeten kunnen regelen, maar waarbij deze headphone wel enigszins "vandalproof" moet zijn, vandaar dus oa de vaste kabel etc ;)

ik heb tot op heden nog niets gevonden, maar misschien krijg ik hier wel goed tips, dus ik ben benieuwd!  :)

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Tabcam

#1
Tweakers is your friend

BTW, waarom geen afneembare kabel? Met afneembare kabel staan ook goede tussen en vind ik een pré. Moet je wel checken wat een nieuwe kabel kost en wat de kwaliteit is.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

mikekiwi

Quote from: TabCam on May 10, 2019, 17:38:04
Tweakers is your friend

BTW, waarom geen afneembare kabel? Met afneembare kabel staan ook goede tussen en vind ik een pré. Moet je wel checken wat een nieuwe kabel kost en wat de kwaliteit is.
dat laatste is meer een vraag voor de nieuwe eigenaar die er dan mee weggelopen is...  ;)

Dirk

#3
Quote from: TabCam on May 10, 2019, 17:38:04
Tweakers is your friend

BTW, waarom geen afneembare kabel? Met afneembare kabel staan ook goede tussen en vind ik een pré. Moet je wel checken wat een nieuwe kabel kost en wat de kwaliteit is.
waarom geen afneembare kabel...op een beursstand, seriously?  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Quote from: TabCam on May 10, 2019, 17:38:04
Tweakers is your friend

BTW, waarom geen afneembare kabel? Met afneembare kabel staan ook goede tussen en vind ik een pré. Moet je wel checken wat een nieuwe kabel kost en wat de kwaliteit is.
de Beyer lijkt me de mooiste van dat lijstje vwb ons eisenpakket (geen overbodige knopjes voor telefoon oid, enkel volumeregeling wat we dus willen)
de Sony is ook wel ok, dus tussen die 2 zoeken we 't nu even uit.
de Edifier valt af wegens afneembare kabel, wat we dus zeker niet willen.
thanks alvast !  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

wou nog ff laten weten dat het de Beyer is geworden, die voldeed aan alle eisen en is intussen goedgekeurd door zowel onze PM als de eindklant, dus 10 stuks besteld & inmiddels al vertrokken naar eerste job.
nogmaals bedankt voor de hulp ! :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Tabcam

Leuk dat je laat weten wat het geworden is, doet lang niet iedereen die advies vraagt :clapping:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i