Samsung 8K QLED QE65Q900R aanbieding

Started by vik, May 5, 2019, 09:43:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Nieuw in doos Nederlandse toestellen:

In voor een prachtige QLED? Profiteer van deze aanbieding.

Verkoop: €2999,-

Garantie: 2 jaar en 10 jaar tegen inbranden.

Samsung QLED QE65Q900R


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

pameijer

Scherpe prijs idd en mooie aanbieding! Maar dat zo'n apparaat in slechts enkele maanden al €2000 in prijs daalt, daar kun je als klant toch helemaal niet meer op bouwen?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

vik

Dit is een model uit 2018 waar inmiddels een vervanger voor in de plaats is gekomen.


Quote from: pameijer on May  5, 2019, 10:30:04
Scherpe prijs idd en mooie aanbieding! Maar dat zo'n apparaat in slechts enkele maanden al €2000 in prijs daalt, daar kun je als klant toch helemaal niet meer op bouwen?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

donaldk

Alleen nog maar voor de 65" toch, Vik, de 950? De 98" zal nog wel een flinke tijd duren. Op ISE hing een 98" op basis van de weinige specs. zelfde paneel als de Q900R. Maar niemand die meer kon/wilde vertellen, ook achteraf niet meer. Ik werd gemaild, maar toen ik herhaalde dat ik ook over de 98"wilde weten, niet enkel de 82" hoorde ik niks meer. Nou dan niet. Ik hoorde uit de VS dat Samsung een gigantische premie vraagt voor de 900 98". Kun je beter gewoon bij 4K blijven voor een kwart $/€.

Dirc

Ga je het verschil tussen 4K en 8K nog wel zien?
Het menselijk oog houdt toch ook ergens op?

En QLED is natuurlijk een marketing ding. Niet dat deze TV geen mooi beeld zal geven.
QuoteDe term qled stond tot nu toe voor een toekomstige schermtechniek waarbij de afzonderlijke subpixels worden gevormd door quantumdotleds die, net als bij oleds volledig uitgeschakeld kunnen worden voor een perfecte zwartweergave en een daarmee samenhangend hoog contrast. Bovendien maakt de quantumdot een veel groter kleurbereik mogelijk dan tot nu toe haalbaar was. Deze techniek verkeert in een pril stadium en er is nog veel ontwikkeling nodig voordat we een consumentenproduct ermee kunnen verwachten.

Het is dan ook zeer verwarrend dat Samsung voor de naam QLED heeft gekozen voor de nieuwe modellijn, maar dat was waarschijnlijk precies de bedoeling. Met de naam QLED wil de Koreaanse grootmacht het doen voorkomen alsof de gebruikte techniek vergelijkbaar of zelf beter is dan oled, maar de onderliggende techniek is feitelijk niet heel anders dan die van de suhd-modellen van vorig jaar. Het zijn dus gewoon lcd-televisies waarvan het kleurbereik en de helderheid zijn vergroot door middel van een quantumdot-film in combinatie met blauwe backlightleds.

Of sla ik de plank mis?

vik

Inderdaad de QE65Q950R.

De 98" met een verkoop advies van € 59999,- wanneer die daadwerkelijk geleverd wordt nog niets over gehoord.


Quote from: donaldk on May  6, 2019, 12:17:13
Alleen nog maar voor de 65" toch, Vik, de 950? De 98" zal nog wel een flinke tijd duren. Op ISE hing een 98" op basis van de weinige specs. zelfde paneel als de Q900R. Maar niemand die meer kon/wilde vertellen, ook achteraf niet meer. Ik werd gemaild, maar toen ik herhaalde dat ik ook over de 98"wilde weten, niet enkel de 82" hoorde ik niks meer. Nou dan niet. Ik hoorde uit de VS dat Samsung een gigantische premie vraagt voor de 900 98". Kun je beter gewoon bij 4K blijven voor een kwart $/€.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Quote from: vik on May  7, 2019, 09:55:53
Inderdaad de QE65Q950R.

De 98" met een verkoop advies van € 59999,- wanneer die daadwerkelijk geleverd wordt nog niets over gehoord.

Een '9' minder dan zou deze in de plaats gaan komen voor mijn projector en doek... ::) :D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels


buckler

Quote from: papaleo on May  7, 2019, 10:14:31
Een '9' minder dan zou deze in de plaats gaan komen voor mijn projector en doek... ::) :D

Ik denk al bij een '5' minder...  :clapping:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Kwabbernoot

Quote from: papaleo on May  7, 2019, 10:14:31
Een '9' minder dan zou deze in de plaats gaan komen voor mijn projector en doek... ::) :D

Die ene euro zal het hem toch niet doen op zo'n bedrag?  :unsure:

darkrunner

Quote from: Dirc on May  6, 2019, 13:43:54
Ga je het verschil tussen 4K en 8K nog wel zien?
In scherpte waarschijnlijk maar als dat nu zoveel wow gaat zijn, het verschil tussen de 2018 en de 2019 Qleds is trouwens een heel pak groter dan tussen 4/8K

Fox

Er zijn ook wat betaalbare  :D versies. de Samsung 8K Ultra HD QLED TV 82Q950R en een Samsung 8K Ultra HD QLED TV 85Q950R

donaldk

Yup Dan is er ook de Sony 85". Die was 'maar' 10K$? Vergeleken bij de $100K voor de 98" 8K Samsung. NL prijzen heb ik nog niet gezien.

HJ

Quote from: darkrunner on May  8, 2019, 11:25:25
In scherpte waarschijnlijk maar als dat nu zoveel wow gaat zijn, het verschil tussen de 2018 en de 2019 Qleds is trouwens een heel pak groter dan tussen 4/8K
Zit er echt zoveel verschil tussen de 2018 en 2019 modellen? Om welke modellen gaat het dan, heb je mss een link?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


dvd-fan

review op hardware info.
Verschil is hdmi poorten en andere chip. en kijkhoeken beter.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

HJ

Quote from: dvd-fan on May 15, 2019, 14:25:17
review op hardware info.
Verschil is hdmi poorten en andere chip. en kijkhoeken beter.
Robin
Thnx, ga ik opzoeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


donaldk

Quote from: dvd-fan on May 15, 2019, 14:25:17
review op hardware info.
Verschil is hdmi poorten en andere chip. en kijkhoeken beter.
Robin

Inderdaad een extra filterlaag die zorgdraagt voor grotere kijkhoek, die zit ook de nieuwe 9 (8?) 4K serie.