Aankoop nieuwe surrrond versterker

Started by keeskloon, May 4, 2019, 06:56:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

keeskloon

Hallo
Ik heb nu een Yamaha RX A860 versterker maar wil upgraden naar een Yamaha RX A2080 of de Yamaha RX A3070 maar zit zelf te twijfelen. want tussen deze 2 zit qua specificaties niet veel verschil in maar de prijs is ongeveer hetzelfde.
Kan ook even wachten tot de nieuwe serie uitkomt maar wanneer komt Yamaha altijd met een nieuwe uit weet ik niet.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Woonkamer:Marantz SR7015/Marantz NA7004/Fronts Dali Zensor7/Rear Dali Zensor5/Dali Zensor Vocal/Dolby Atmos Dali Alteco C1 4X/5.2.4/Sub SVS SB-3000 & SVS SB1000/Oppo UDP 203/Nvidia Shield Pro 2019/Zidoo 1000 Pro/LG Oled 65 G1 RLA /Ziggo Next mediabox/Synology 1019+/Synology 1517+

palmspar

Als de nieuwe HDMI 2.1 hebben is het het wachten wel waard denk ik.
is dat niet zo zal er weinig tot geen verschil in de nieuwe receivers zitten.

Tabcam

Quote from: palmspar on May  4, 2019, 10:29:04
Als de nieuwe HDMI 2.1 hebben is het het wachten wel waard denk ik.
is dat niet zo zal er weinig tot geen verschil in de nieuwe receivers zitten.
Ik wacht tegenwoordig rustig met nieuwe technologie. Vaak gaan de eerste implementaties gepaard met de nodige kinderziektes. Het zal ook nog een tijd duren voordat HDMI 2.1 in de gehele keten nodig is.

Ik zou als minimum HDMI 2.0 en HDCP 2.2 aanhouden.

Quote from: keeskloon on May  4, 2019, 06:56:44
Hallo
Ik heb nu een Yamaha RX A860 versterker maar wil upgraden naar een Yamaha RX A2080 of de Yamaha RX A3070 maar zit zelf te twijfelen. want tussen deze 2 zit qua specificaties niet veel verschil in maar de prijs is ongeveer hetzelfde.
Kan ook even wachten tot de nieuwe serie uitkomt maar wanneer komt Yamaha altijd met een nieuwe uit weet ik niet.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Gezien de prijzen zou ik eerder de A3070 pakken alhoewel er weinig verschil lijkt te zijn. Bij dezelfde prijs zeker, er zat ooit €1000,- tussen. Niet gestoeld op ervaring met beide  :tongue2:.
Heb ooit de A5000 op bezoek gehad maar die matchte niet mooi met de Ushers.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

fluissie

Lijkt mij toch niet te moeilijk....

Een xx90 ga je de hoofdprijs voor betalen als ze pas uit zijn
En een 30xx is het topmodel dus dat is een nobrainer TOV
Een 20xx serie indien voor het zelfde geld.

Tja een xx80 heeft ai maar of dat nu zo geweldig is ?