Pioneer UHD actie

Started by H&C Hifi, May 3, 2019, 16:14:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

De hele volgende week hebben wij beide spelers extra aantrekkelijk geprijsd.

Nieuw in doos
Nederlandse modellen
Volledige garantie


Pioneer UDP-LX800

-Adviesprijs 2399,00 Euro
-Tijdelijk 1849,00 Euro


Pioneer UDP-LX500

- Adviesprijs 1099,00 Euro
- Tijdelijk  799,00 Euro




H&C Hifi


Teejoo

Mooi hoor die Pioneer UDP-LX800!

ReRichard

Hey, kort vraagje:

Ik ben nu in het bezit van een Sony x800. In eerste instantie ben ik aan het orienteren op een Panasonic i.c.m. mijn epson TW9300 vanwege de dynamische HDR optimiser. Zit op de pioneers een soortgelijke feature?

Front: Monitor Audio Gold 200 5G - Rears: Monitor Audio Gold 100 5G - Center: Monitor Audio Gold C350 - Sub: Arendal 1.5 - Atmos: Q acoustic Qi65s  - Anthem MRX1120 - Panasonic UHD - Nvidia Shield - JVC DLA-N5 - Projecta homescreen deluxe

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Staaled

Even los van de HDR optimiser : een LX500 klopt zowel in beeld als geluid een X800 met gemak.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Multimediaknaller

#6
Quote from: Staaled on May 24, 2019, 13:28:49
Even los van de HDR optimiser : een LX500 klopt zowel in beeld als geluid een X800 met gemak.

En hoe onderscheidt zich dat, want de term 'met gemak' is speculatief

reza

Quote from: Staaled on May 24, 2019, 13:28:49
Even los van de HDR optimiser : een LX500 klopt zowel in beeld als geluid een X800 met gemak.


Nou geloof dat nou maar niet! De x800 is kwa beeld gelijk aan de x1000 en die zijn op hun beurt weer gelijk aan de oppo 203 (zonder tonemapping) en die zijn allemaal niet minder dan de Pioneer! Zeker op het gebied van beeld. Geluid is een ander verhaal aangezien de x800 geen outs heeft om het geluid los te koppelen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

H&C Hifi

Quote from: reza on May 24, 2019, 18:51:16
Nou geloof dat nou maar niet! De x800 is kwa beeld gelijk aan de x1000 en die zijn op hun beurt weer gelijk aan de oppo 203 (zonder tonemapping) en die zijn allemaal niet minder dan de Pioneer! Zeker op het gebied van beeld. Geluid is een ander verhaal aangezien de x800 geen outs heeft om het geluid los te koppelen.

Heb jij ze vergeleken dan  ;)
Of heb je deze ''info'' ergens anders gelezen...

Staaled

#9
Quote from: Multimediaknaller on May 24, 2019, 14:41:22
En hoe onderscheidt zich dat, want de term 'met gemak' is speculatief
Ik heb ze hier naast elkaar aangesloten staan.

Het beeld loopt vloeiender heeft meer detail en zelfs veel meer kleurnuance.
Geluid is grootser ( de ruimte valt meer weg), hoog is verfijnder met meer detail, laag strakker met meer druk en slam.

Let wel : dit is enkel over HDMI. ( X800 heeft sowieso geen analoog board)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

WillyP

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen beide Pioneers voor wat betreft beeld en geluid?

Groet,

WillyP

reza

Quote from: HcHifi.nl on May 24, 2019, 19:57:07
Heb jij ze vergeleken dan  ;)
Of heb je deze ''info'' ergens anders gelezen...
Ik heb ze zeker vergeleken. Plus alle " info " verifieert mijn bevindingen. Termen als "klopt een 800 met gemak met beeld en geluid" is niet meer van deze tijd. Maar ik besef me nu dat dit een verkoop topic is. Mijn excuses voor de vervuiling, dat was niet mijn bedoeling.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Staaled

Quote from: reza on May 24, 2019, 23:07:57
Ik heb ze zeker vergeleken. Plus alle " info " verifieert mijn bevindingen. Termen als "klopt een 800 met gemak met beeld en geluid" is niet meer van deze tijd. Maar ik besef me nu dat dit een verkoop topic is. Mijn excuses voor de vervuiling, dat was niet mijn bedoeling.
Ik had het zelf graag anders gezien en gehoord. Scheelt geld. :D
Maar idd offtopic.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Teejoo

Deze spelers koop je ook vooral omdat ze mooier gebouwd zijn, weinig mechanische geluiden etc. Zelf vind ik ook de bediening belangrijk. Dit is op de Pioneers mooier en fijner dan de panasonic menustructuur, althans in het verleden toen ik de LX91 had.

Jammer dat ze geen tonemapping hebben, hoewel dit wel als update zou komen.

H&C Hifi

Nog enkele beschikbaar !

Bel, mail app voor een passende offerte.