Nordost Frey vreemd logo (origineel?)

Started by mcintoshfan, May 1, 2019, 10:23:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcintoshfan

Beste forumleden,

Ik heb een setje Nordost Frey Jumpers gewonnen , maar bij nader bekijken van de foto's ziet het logo er best vreemd uit.
Is dit een origineel logo?
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

denoontje

Ik zou adviseren  vraag het nordost zelf.

Als je hebt gewonnen wellicht bij fake geen euro down the drain?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

audiolover86

#2
Het kan de oudste versie zijn, of een audio-show demo set. Nordost maakte weleens aparte sets voor demo's.
Ik weet dat de Valhalla met dit opdruk leverbaar was maar de Frey?


buckler

Vraag het ff aan Bjorn van beterbeeldengeluid, die weet het vast.
Ik heb zelf ook de Frey maar de mijne zijn van een lange set ingekort naar 2 X 2,5 meter door Bjorn en daar zitten nu andere rood/zwarte krimphoesjes over de stekkertjes dus het even checken en vergelijken kan ik niet.
Zijn wel top kabels wat mij een enorme stap voorwaarts gaf...
Stuur Bjorn even een mailtje zou ik zeggen.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

De mijne zijn overgens luidsprekerskabels maar dat begreep je vast denk ik  :blush:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

bmateijsen

Quote from: buckler on May  1, 2019, 18:41:01
Vraag het ff aan Bjorn van beterbeeldengeluid, die weet het vast.
Ik heb zelf ook de Frey maar de mijne zijn van een lange set ingekort naar 2 X 2,5 meter door Bjorn en daar zitten nu andere rood/zwarte krimphoesjes over de stekkertjes dus het even checken en vergelijken kan ik niet.
Zijn wel top kabels wat mij een enorme stap voorwaarts gaf...
Stuur Bjorn even een mailtje zou ik zeggen.

Ik heb deze variant zelf nog nooit gezien, maar dat zegt niet alles ;). Beter is het om de importeur even te mailen. (Hifinesse).
Heb je ze gewonnen in Nederland of komen ze uit het buitenland? Ik zie teveel namaak spul de laatste tijd....