Nou, kon absoluut niet meer wachten

alles "provisorisch" aangesloten om te kijken of ie het uberhaupt doet....nou en of ie ut doet!!! man man wat een geluid...NU AL...en alles moet nog netjes weg gewerkt worden en alles moet nog inspelen!
Best wel een hoop schoonheidsfoutjes gemaakt maar ach...leermomenten zeg ik dan maar...en zoals ik al eerder schreef, heb nog 7 andere kanalen die ook versterking "nodig" hebben

Hoor geen hum of andere rare dingen dus lijkt allemaal goed uitgedacht te zijn.
Ook besloten om toch aarde aan de kast te hangen, Hypex manual zegt eigenlijk met gebruik van RCA van niet maar ik hoor zoals gezegd geen rare dingen en vind het toch wel een fijn idee dat aarde aangesloten is.
Wat ik nog moet inbouwen: 12v trigger vanaf Denon versterker zodat ik geen knopje hoef in te drukken zoals ik nu moet, ledjes netjes in frontje maken en natuurlijk alle kabels netjes maken meet doorgangen door afscherming, maar ik ben blij dat alles het in 1 keer doet

Softstart heeft 2 ledjes, een rode "standby" led en een witte "aan" led, zijn nu 2 aparte maar in frontje wil ik een dual led monteren, dus maar 1 gaatje maar wel 2 kleuren, moet ik nog ff uitzoeken hoe ik dit moet doen.
Ter info:
voor de mensen die in de toekomst dit gaan lezen....behuizing met koelribben is ECHT NIET NODIG! de blauwe T-stukken op versterker modules worden nog niet eens lauw warm....laat staan dat de koelribben warm worden.