X4, het paradepaardje van DSPeaker

Started by R0N, July 12, 2018, 15:30:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R0N



Hallo,

De firmware van de nieuwe Anti-Mode X4 is zo goed als klaar en dat was aanleiding om ook de Nederlandse handleiding te schrijven.
Het is weer een heel verhaal geworden met duidelijke beelden om het gebruik zo makkelijk mogelijk te maken.
Wil je weten wat de nieuwe X4 allemaal in huis heeft, download dan de handleiding en laat weten wat je er van vindt.


https://www.anti-mode.info/images/pdf/AMX4-handleiding.pdf 

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

solitaire

#1
'k liep er even snel doorheen, en drie dingetjes vielen me op

1/ het ziet er verzorgt en logisch uit !
2/ microfoonsteker (bv. op pag. 12) ... moet dat niet microfoonstekker zijn ?
3/ Toslink ingang (pag. 6) geeft weer alles LPCM tot 24/192 ... is dat niet afhankelijk van het bron apparaat, aangezien bij veel apparatuur Toslink in de praktijk maar tot max 24/96 ondersteund wordt (dat maakt natuurlijk deze handleiding niet fout, maar wellicht is het handig dit te noemen, bv. in '3-6 Ingangen', om onduidelijkheid bij de consument / gebruiker te voorkomen)

enne, mooi apparaat, zowel in uiterlijk als in mogelijkheden :coffee:
Hinterm Horizont geht's weiter.

solitaire

#2
dubbel post
Hinterm Horizont geht's weiter.

R0N

Quote from: solitaire on July 12, 2018, 17:06:35
'k liep er even snel doorheen, en drie dingetjes vielen me op

1/ het ziet er verzorgt en logisch uit !
2/ microfoonsteker (bv. op pag. 12) ... moet dat niet microfoonstekker zijn ?
3/ Toslink ingang (pag. 6) geeft weer alles LPCM tot 24/192 ... is dat niet afhankelijk van het bron apparaat, aangezien bij veel apparatuur Toslink in de praktijk maar tot max 24/96 ondersteund wordt (dat maakt natuurlijk deze handleiding niet fout, maar wellicht is het handig dit te noemen, bv. in '3-6 Ingangen', om onduidelijkheid bij de consument / gebruiker te voorkomen)
....

1  Dank je wel.
2-3 Opmerkingen ter harte genomen!
Ik ben nog van de oude stempel, vandaar 'steker'. Maar nu modern gemaakt.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

Dirk

zijn er hier leden die zich aan hebben gemeld (na uitnodiging) om de X4 in de eigen set te testen en reviewen?

het uitgebreid testen zei me wel wat, maar er vervolgens ook een leuke review over schrijven al wat minder...vandaar dat ik er zelf niet op in ben gegaan, maar 'k blijf 'em wel met aandacht volgen.

als ik toch nog één tip mag geven vwb extra functionaliteit; ontwikkel zo snel mogelijk een app en/of web-interface, zodat je niet alles op dat (priegelige) toestel-schermpje moet zitten doen, da's imo niet meer van deze tijd met dit kaliber toestellen.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

R0N

Quote from: Dynky on April 27, 2019, 16:07:53
zijn er hier leden die zich aan hebben gemeld (na uitnodiging) om de X4 in de eigen set te testen en reviewen?
Ik zal de oproep ook op dit forum plaatsen.

het uitgebreid testen zei me wel wat, maar er vervolgens ook een leuke review over schrijven al wat minder...vandaar dat ik er zelf niet op in ben gegaan, maar 'k blijf 'em wel met aandacht volgen.

Quote from: Dynky on April 27, 2019, 16:07:53als ik toch nog één tip mag geven vwb extra functionaliteit; ontwikkel zo snel mogelijk een app en/of web-interface, zodat je niet alles op dat (priegelige) toestel-schermpje moet zitten doen, da's imo niet meer van deze tijd met dit kaliber toestellen.

Ha, er zit een blutooth module in de X4. Later zal de software worden uitgebreid met een app.
Je wens was al voorzien, maar de prioriteit lag/ligt bij de kernfunctionaliteit van de X4.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)