Ervaring canal digitaal app?

Started by Spijkie, April 24, 2019, 20:36:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spijkie

Zijn er al mensen due ervaring hebben met de canal digitaal app? Deze schijn je te kunnen installeren op je smart tv en gewoon tv te kunnen kijken. Het enige wat niet kan is opnemen heb ik begrepen. Voor de prijs zeer interessant volgens mij.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

marcel1970

Gebruik het nu bijna 2 maanden bevalt goed, kwaliteit is wel iets minder als bijvoorbeeld de kpn decoder maar zeker acceptabel. Als je de app installeerd op je smart tv kun je hem een maand gratis testen...
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Leeuwarden

Bij welke provider zou je die CD app willen gebruiken?

marcel1970

Kan gewoon bij elke internet aansluiting.
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Spijkie

Heb nog geen smart tv hahaha anders had ik t zeker geprobeerd. Onze huidige Samsung 40inch is alweer 9 jaar maar heeft nog steeds super mooi beeld, ik had begrepen dat de app alleen werkt met wat nieuwere smart tv s. Aangezien de meeste providers nu de prijzen verhogen ben ik aan t kijken naar een alternatief.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

donaldk

Was toch ook voor android/ios devices? Overigens heeft M7 nu ook een deal voor app op Vestel TVs. Na die maand kun je ook nog gratis een sateliet smartcard aanvragen als aanvulling op de app, voor hetzelfde abonnement, of is dat niet meer zo?

Dura

Ik kan 'm met mijn Nvidia Shield niet vinden in de Android TV store. Hoe heet ie precies, en is ie voor Android TV?
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

Spijkie

Sinds kort een smart tv in huis, binnenkort de canal digitaal app maar proberen.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Raphie

Dus IPTV zonder kabel aansluiting?
JBL PRX Power!

SpeedyAndré

Quote from: Raphie on July  9, 2019, 08:34:02
Dus IPTV zonder kabel aansluiting?
Jep, ik heb het ook maar dan via Tweak.
Daar kreeg ik een M7 MZ101 ontvanger voor iptv en evt satelliet wat niet in het pakket zit.
Behalve met de app op de tv kan je ook op een Android telefoon of tablet kijken en op een pc met een browser.

André  8)
Northstar Extremo Monster Sigma 2K Xtc + NBS powercords Sphinx PJ8 Straightwire Virtuoso 2x Aragon Palladium Infinity Renaissance 90 Soundaware D100
Onkyo Tx-RZ3100, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp203 + Bdp83, Shield 4K, Toshiba HD-XE1 PS3, PS4 Pro, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil Panasonic MDC07H3E5 warmtepomp

Trip

is het de 9.95 per maand waard?

marcel1970

Tja... ik vind het fijn om zonder kastje erbij tv te kijken, op mijn lg tv is de app zeker goed. Maar de officiele tv abo's hebben voor een paar euro meer wel betere beeldkwaliteit. Verder werkt het wel stabiel en mooi ook met bv chromecast en de app voor android en ios.
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Mokumer45

Helaas, blijkt niet te werken op smart TV's van Sony.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Kingpin

#13
Of een chromecast boxje achter je tv plakken.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Henkjan_O

Quote from: Mokumer45 on July 13, 2019, 12:50:54
Helaas, blijkt niet te werken op smart TV's van Sony.
da's balen
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Henkjan_O

maar zo zou je dus je TV abo kunnen dumpen?
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

marcel1970

--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Henkjan_O

mooi.   alleen wel jammer dat ze geen BBC aanbieden :(
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

marcel1970

Waar ik eerder vrij positief was nu mijn abo opgezegd. Beeldkwaliteit lijkt steeds slechter te worden en het terugkijken van uitzendingen gaat vaker fout dan goed. Doe het nu via dvb-t voor de npo en NLziet voor de commercieelen moet zeggen dat ik de beeldkwaliteit van NLziet aanzienelijk beter vind dan die van CD (65 inch oled)
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

donaldk

Wat voor DVB-T2 stick/box heb je?

Spijkie

Opnemen schijnt niet te kunnen, icm beeldkwaliteit nog even geen vervanging voor huidige Telfort abonnement.
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

marcel1970

--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Dura

Quote from: Henkjan_O on July 14, 2019, 17:06:30
maar zo zou je dus je TV abo kunnen dumpen?
Heb ik gedaan met een Nvidia Shield en de NLZiet app erop, bevalt me uitstekend. Helaas geen CD app voor de Shield nog, anders zou ik die ook proberen. Heerlijk, geen Ziggo meer.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

Spijkie

Ik lees zojuist dat opname nu wel lukt met de tv app van CD , dit lijkt me dan wel een heel gunstig abonnement te worden alleen de beeldkwaliteit is iets waar ik nog niet over uit ben. Ik moet de maand die je gratis kan proberen nog in laten gaan maar het lijkt erop dat ze eraan blijven werken.

Nog meer mensen met de app?

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

paulkokkie

@Mokumer45
Op een Sony, lijkt wel te werken.Of stopt ie ermee na registratie?
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)