Ervaring canal digitaal app?

Started by Spijkie, April 24, 2019, 20:36:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spijkie

Vandaag de knoop doorgehakt en de CD app geïnstalleerd. Huidige tv abonnement opgezegd. Mede door het kunnen opnemen  overstag gegaan, ik kan nog niet veel zeggen over de beeldkwaliteit maar de eerste indruk is prima.

De gebruikers interface is even wennen omdat dit met de huidige a.b. gaat maar t gaat prima. Opnemen nog niet getest en de geluidskwaliteit kan ik ook nog niks over zeggen.

wordt vervolgd.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

donaldk

CD maakt veel TV reclame de laatste tijd.

Spijkie

En toch de app weer opgezegd en naar nlziet overgegaan, eigenlijk om een reden waar ik niet aan had gedacht. Opnemen kan wel bij cd maar doorspoelen niet, iets wat we wel konden bij opnames van Telfort.

Tot nu toe bevalt t prima.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Dura

Dat vind ik ook zo jammer bij NPO start, je kunt bij lopende uitzendingen kiezen tussen live een vanaf het begin, maar kies je het begin, dan kun je niet doorspoelen. Niet ideaal bij bijv. een Tour de France uitzending. Dus ook NLZiet hier, redelijk tevreden mee. Beeldkwaliteit is ook flink verbeterd het afgelopen half jaar en nu minstens zo goed als mijn oude Ziggo kabel die ik vorig jaar opgezegd heb.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

Henkjan_O

Quote from: Spijkie on January 24, 2020, 20:38:17
En toch de app weer opgezegd en naar nlziet overgegaan, eigenlijk om een reden waar ik niet aan had gedacht. Opnemen kan wel bij cd maar doorspoelen niet, iets wat we wel konden bij opnames van Telfort.

Tot nu toe bevalt t prima.


nog steeds tevreden?   
met NLZiet kan je toch alleen maar NL zenders kijken?  En niet bv de Belg of Eurosport?
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Spijkie

Ja nog steeds tevreden. Naast nl ziet hebben we Netflix en Amazon video om te kijken wat bevalt. We kijken geen Eurosport dus voor ons geen probleem.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.