P30Pro problemen en oplossingen

Started by J.A.F._Doorhof, April 17, 2019, 15:03:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Zonder twijfel een waanzinnig mooie camera die kan bellen, maar er zijn wel wat problemen met RAW op 40MP.

Lees dit artikel over wat er aan de hand is en hoe je het kan oplossen.


https://frankdoorhof.com/web/2019/04/solving-the-p30-pro-color-problems/

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

#1
Hier nog een vrij diepgaande review
https://www.anandtech.com/show/14165/the-huawei-p30-p30-pro-reviews-photography-enhanced

Leuke mobiel maar er zitten nog wat kanttekeningen aan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RonG

Even deze omhoog gooien.

Ben het kijken voor een vervanger van mijn S9 en gezien de prijs lijkt me de P30 Pro wel interessant.
M.n. de camera trekt me naar dit toestel en de gunstige prijs nu. Doe er verder niets spannends mee, de normale dingen.

Ik twijfel over het volgende,
Hoe lang worden updates nog gepusht of hoef ik mer geen zorgen te maken.
Het is Huawei, moet ik me zorgen maken om de privacy? (alsof dat met google anders is :D :D).



J.A.F._Doorhof

Huawei is gewoon dik in orde
Super snel en de camera's zijn fantastisch.

Alleen zou ik niet een p40 adviseren ivm ontbreken van Google hoewel ze beweren (iemand die ik ken bij Huawei) dat je alles alsnog kan installeren
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG

Quote from: J.A.F._Doorhof on May  6, 2020, 18:21:42
Huawei is gewoon dik in orde
Super snel en de camera's zijn fantastisch.

Alleen zou ik niet een p40 adviseren ivm ontbreken van Google hoewel ze beweren (iemand die ik ken bij Huawei) dat je alles alsnog kan installeren

Ok, bedankt. Gaat de P30 Pro worden :) als het goed is.

jslaman

Heb ook een p30 pro, dik tevreden! De accuduur van dit toestel heeft mij destijds over de streep getrokken.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


vladsmirnov

Voor mij persoonlijk is de Huawei Y5P de beste smartphone tot nu toe
Ik raad het iedereen aan, het heeft geen zwakke punten

skyfox

Hier ook sinds afgelopen vaderdag ene tevreden P30 Pro gebruiker. Die camera... [emoji3059][emoji3060]

Er zijn twee dingen waar ik wel eens ruzie mee heb. Het eerste is dat ik tijdens het typen in bijv whatsapp vaak per ongeluk whatsapp wegswipe en al typend een andere app opstart. Het tweede is dat m'n USB port soms niet direct wil opladen. Kabeltje omdraaien of extra aandrukken lost het doorgaans op.. Misschien een kwestie van de poort ff schoonmaken ofzo.

Verder geniet ik elk moment van het toestel. Grote batterijtijd, snel, mooi scherm, prima geluid en voldoende opslagruimte (voor mij). Highly recommended [emoji41]
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9