FFmpeg kenner gezocht.

Started by Puff, February 4, 2019, 11:47:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Puff

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die me kan en wil helpen met t oplossen van een probleempje waar ik tegenaan loop.

Ik heb een set-up hangen van Ubiquiti.......routers, AP's en camera's.

Nu leek het me leuk om met 1 van de camera's de komende tijd een timelapse te maken van bouwwerkzaamheden die plaats gaan vinden.
De camera zelf heeft geen build-in timelapse mogelijkheid echter schijnt het mogelijk te moeten zijn om van de RTSP stream een screenshot te maken om de zoveel tijd.

Dus wat heb ik gedaan.......ik heb een Raspberry Pi3 in m'n netwerk gehangen en het is de bedoeling dat uiteindelijk die elke 5 minuten een script gaat laten draaien om dat screenshot van de camera af te halen.

Tot zover de theorie en het idee.......

De bedoeling is om met FFmpeg de RTSP stream te pakken en daar een screenshot van te pullen.
Echter als ik in terminal de daarvoor bedoelde commando's geef, gebeurd er wel iets......maar niet het gewenste effect en genereerd FFmpeg volgens mij de nodige fouten.....

Ik hoop iemand te vinden die mij kan helpen inzichtelijk te maken waar ffmpeg tegenaan loopt en hoe ik dat op kan lossen......

Alvast bedankt voor jullie tijd.....

Met vriendelijke groet,
Danny
This is me taking off................you wanna see my landings??