Vintage: Bose 301 Series II - zwart

Started by pi, May 1, 2019, 14:03:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pi

Wie heeft er nog belangstelling voor deze oude jongens?

Een bijzonder mooie set Bose 301 Series II in het zwart.

Geen hi-end natuurlijk, maar nog een uitstekend setje speakers.
Misschien voor op zolder, op de werkkamer, in de garage of natuurlijk passend bij een mooie vintage set.

Speakers in uitstekende staat, foamranden zien er nog goed uit, de doeken zien er keurig uit en de kasten zijn ook in goede staat, zie foto's.
Aan de achterkant zijn er haakjes ingeschroefd, in het verleden hebben ze daarmee aan de muur gehangen.

Prijs: 75 Euro 60 Euro inclusief bezorging in de regio Utrecht / Amersfoort / Hilversum
(in overleg ook wat buiten die regio, maar grofweg "midden van het land" :) )


pameijer

Hoezo vintage? Dit zijn gewoon prima speakers. Ik heb zelf jarenlang de 201's als surroundspeakers ingezet wat ze erg fijn deden. Succes met de verkoop!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

jasjenl

Vintage is volgens mij geen negatief iets, dus ik zou vintage op deze speakers best wel van toepassing vinden zonder er afbreuk aan te doen :)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Exirion

Quote from: pameijer on May  1, 2019, 17:17:44
Hoezo vintage? Dit zijn gewoon prima speakers.
Ik weet niet wat jouw definitie van vintage is, maar ik ken deze speakers uit midden jaren '80 en ze stammen uit ergens jaren '70. Dat heet inmiddels vintage spul.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

pi

Ik heb vintage niet bedoeld als negatief maar meer als "leeftijdsindicatie" :)
Deze exemplaren stammen uit eind jaren tachtig, maar ondanks hun leeftijd inderdaad nog prima speakers!

pameijer

Quote from: Exirion on May  2, 2019, 11:33:55
Ik weet niet wat jouw definitie van vintage is, maar ik ken deze speakers uit midden jaren '80 en ze stammen uit ergens jaren '70. Dat heet inmiddels vintage spul.
Niet echt een definitie, maar mijn gevoel bij vintage is toch iets ouds, romantisch, dat je nog leuk vindt alleen maar omdat je er herinneringen aan hebt en het oud is. Niet leuk omdat het gewoon nog goed spul is. Deze speakers zijn gewoon nog qua klank erg fijn.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

pi

Pricedrop naar 60 Euro inclusief bezorging!

BJF

Prachtig! Ik had ooit de eerste versie, met het klepje waarmee je de richting kon regelen waarin de tweeter speelde.
NAD M10 V2
Elac FS247

pi

Gereserveerd t/m dinsdag 21 mei...

pi

Verkocht!

Altijd fijn om te zien als spullen goed terecht komen bij mede-forummers :)