Author Topic: Versterker knettert bij streaming  (Read 521 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jinge

Versterker knettert bij streaming
« on: April 13, 2019, 13:33:49 »
Hallo allemaal,

Mijn versterker knettert een beetje bij het streamen van muziek via Spotify connect. Via TV en cd gaat het goed. Met een knetter bedoel ik een klein plopje, beetje LP achtig. Voeding en internet zijn in orde. Iemand een idee wat het kan zijn?

Offline B-art

Re: Versterker knettert bij streaming
« Reply #1 on: April 13, 2019, 13:58:44 »
Driver Windows probleem? Al opnieuw de laatste versie ge´nstalleerd en oude verwijderd? Had flinke tijd terug zelfde probleem met Qobuz vanaf laptop naar usb dac. Is opgelost door de zaak opnieuw te installeren. Misschien niet van toepassing in jouw setup met spotify connect bedenk ik mij nu. Los daarvan, vaak wel een software probleem.
« Last Edit: April 13, 2019, 14:14:37 by B-art »
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ limetree bridge met Qobuz sublime+ en roon ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ hifiman sundara
home theatre ► oppo bdp-83 ■ samsung UE46D7000 isf
kabels ► audio note AN-La en AN-C ■ apogee wyde eye ■ oyaide tunami ■ qed ■ essential audio tools current conductor L ■ supra ■ Ifi AC iPurifier

Offline Jinge

« Reply #2 on: April 13, 2019, 17:53:56 »
Opgelost, was inderdaad het resultaat van een verkeerd ge´nstalleerde firmware update. Opnieuw gedraaid en is nu goed. Thanks

Offline B-art

« Reply #3 on: April 13, 2019, 18:37:03 »
Mooi! :smile:
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ limetree bridge met Qobuz sublime+ en roon ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ hifiman sundara
home theatre ► oppo bdp-83 ■ samsung UE46D7000 isf
kabels ► audio note AN-La en AN-C ■ apogee wyde eye ■ oyaide tunami ■ qed ■ essential audio tools current conductor L ■ supra ■ Ifi AC iPurifier