Luisterbezoek Spacebass

Started by patrick_vdb, May 11, 2004, 13:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

markvl

Quote from: Spacebass on August  2, 2005, 22:37:38
Mijn muziekkeuze
O0  die wil ik zeker ook hebben!
...
Cool! Nog een voor de collectie!  Je wordt er helemaal stil van, die man neemt je echt mee op reis!
Mochten ze niet meer te krijgen zijn dan regelen we dat wel ;)

Quote
Woehahaha  ;D  ;D Die Mark!!  ;D  ;D Heerlijk man! Ik zei al dat je reviews moet schrijven...prachtig!!  ;D
Je moest eens weten hoe lang het geduurd heeft om dit te verzinnen ;) ;D

Quote
Iets waarvan ik hoop dat akoestische aanpassingen een verbetering zullen opleveren.
...
We moeten hier inderdaad een afspraak voor maken!!  8)  8)
...
LOL  ;D  Misschien wel, echt veel tijd hoeft dit natuurlijk niet te kosten!..ehmm terwijl ik dit schrijf, zoek ik naarstig naar batterijen  :-X  ;D
;D
Ik heb nog wat dempingspanelen staan. Zal ik die eens meebrengen?
Met de Meridian.
En mijn CD speler.
En de laptop.
:P  ;D  ;D

Quote
De volgende keer hoop ik dat ik de ML van Audiofiel mag lenen. Ik denk dat het duidelijker wordt waarom ik naar een analoge Pre zoek  ;)
Daar kijk ik nu al naar uit!

Als de volgende sessie maar half zo interessant is als deze is het de reis al dubbel en dwars waard.
Het is altijd een genot en een voorecht om met iemand die zo met passie en kennis van zaken met onze hobby bezig is aan te rotzooien ;)  O0
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Spacebass

Quote from: markvl on August  2, 2005, 23:01:18
Mochten ze niet meer te krijgen zijn dan regelen we dat wel ;)
:D

QuoteJe moest eens weten hoe lang het geduurd heeft om dit te verzinnen ;) ;D
Volgens mij is dat vaak het leukste aan reviews schrijven. Het puzzelen met woorden, de humor en toch goed over kunnen brengen van bruikbare informatie  ;)

QuoteIk heb nog wat dempingspanelen staan. Zal ik die eens meebrengen?
Met de Meridian.
En mijn CD speler.
En de laptop.
:P  ;D  ;D
Daar kijk ik nu al naar uit!
Hahaha! LOL  ;D Oh oohhh daar gaan we weer!  ;D ;D

QuoteAls de volgende sessie maar half zo interessant is als deze is het de reis al dubbel en dwars waard.
Het is altijd een genot en een voorecht om met iemand die zo met passie en kennis van zaken met onze hobby bezig is aan te rotzooien ;)  O0
Een zeer groot compliment  :'( , maar ik zeg nogmaals dat je jezelf veels te kort doet! Je bent net als ik duidelijk een muziek en filmliefhebber O0

BOUBOU

Quote from: markvl on August  2, 2005, 22:02:55

Møte Waarom heb ik deze CD nog niet? Dat speelde 2 seconden door mijn hoofd, daarna dacht ik nergens meer aan :)
Dit is het soort muziek waarbij monitors tot hun recht komen. Er zit veel detail in en het hele frequentiegebied is aanwezig, en de opname is zodanig dat de speaker de tijd en ruimte heeft om dat allemaal te laten horen.
En dat gebeurde ook! Iets duidelijker nog dan bij de Omega's werden de kleine 'rondom' geluidjes neergezet en de stem was net een tikkeltje natuurlijker.
Als ik deze speakers zou moeten verkopen is dit het nummer waarmee je een koper over de streep trekt.


Wow....ik heb het nummer zojuist ook even opgezet op zeer luid volume (vrouw is niet thuis  ;)O0
Wat een stem heeft die vrouw, en dan al die afzonderlijke instumenten welke zo mooi gepositioneerd worden, echt schitterend!  :D
Ik ben waarschijnlijk nog nooit bij dat nummer aangeland tijdens het luisteren...ik ga deze song zeker vaker luisteren....

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

R

Sluit ik me bij aan. supernummer

Spacebass

En ik ga niet zeggen dat mijn aandacht getrokken werd door die contrabass intro  ;D

Okay okay een beetje dan  ;) ;D

R

Ha ha, die valt stukken weg. Hmm tijd voor nieuwe fronts ;D

Spacebass

Quote from: Ruben on August  3, 2005, 00:01:00
Ha ha, die valt stukken weg. Hmm tijd voor nieuwe fronts ;D
LOL  ;D 

Ettepet

Quote from: markvl on August  2, 2005, 22:02:55
Møte Waarom heb ik deze CD nog niet? Dat speelde 2 seconden door mijn hoofd
Is die Haugtussa cd dan nog ergens te koop?  Ik heb 'em nog nergens kunnen vinden, ook bestellen lukte tot nog toe niet.

R

Die heeft jereonskie ooit in de powerbuy geregeld.

BOUBOU

Quote from: Ruben on August  3, 2005, 15:19:13
Die heeft jereonskie ooit in de powerbuy geregeld.

Ik heb hem net proberen te bellen om te vragen waar hij de cd vandaan heeft gehaald, helaas stond zijn mobiel uit  :-\

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Ettepet

#560
Quote from: Ruben on August  3, 2005, 15:19:13
Die heeft jereonskie ooit in de powerbuy geregeld.
Ja, en? ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=24146.msg416124#msg416124

Sinds dat moment is deze cd blijkbaar uitverkocht........
----

edit: Je zou deze site nog kunnen proberen: linkje.

Martin_M

Ik heb 'm laatst nog bij nlstore.nl gehaald maar daar is 'ie nu niet meer leverbaar :-\
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

markvl

Even zoeken levert:

Nederlandse webwinkel: http://www.themusicsafe.com/id/2/39622037/

Duitse webwinkel: http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00005I3EH

Zweedse webwinkel: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=30849

En zelfs als WMA te koop bij een Noorse webwinkel: http://www.musicfromnorway.com/default.aspx?norwegian=album&music=2880

Het moeilijke is niet het vinden, maar het kiezen...  ;)
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.


BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

LOL ;D

Mark je hebt wel wat losgemaakt!  ;D  8)

Ik vraag mij af of de artiesten niet ineens door de verhoogde Nederlandse vraag naar deze CD op het idee komen om hier eens op te treden  ;D

Dan laat ik echt een T-Shirt maken: Don't understand a F... of it, but please let's keep it that way!

Heeft iemand trouwens enig idee waar de teksten over gaan?

ps

ff een foto'tje van de AV8..die Meridian G68 is toch een beetje vreemdgaan   >:D  :-X ;D  ;D

Spacebass

Quote from: BOUBOU on August  3, 2005, 19:57:01
En goedkoper dan in de powerbuy van Jeroenskie  :-X
Hoe het ook zij, wij (die mee hebben gedaan aan de powerbuy) hoeven in iedergeval niet zoveel moeite te doen, of zich af te vragen of wij hem uberhaupt ooit legaal in de beste kwaliteit zullen verkrijgen  >:D  ;)

markvl

Quote from: Spacebass on August  3, 2005, 20:02:24
LOL ;D
Mark je hebt wel wat losgemaakt!  ;D  8)
Ach, we kunnen een kudde van Haugtussa schapen oprichten ;)

Quote
ff een foto'tje van de AV8..die Meridian G68 is toch een beetje vreemdgaan   >:D  :-X ;D  ;D

Hij laat wel zijn snuit een beetje hangen. Waarschijnlijk is 'ie eenzaam ;D
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Spacebass

QuoteAch, we kunnen een kudde van Haugtussa schapen oprichten
LOL Gna gna gna ;D

Speciaal voor jouw dan!



patrick_vdb

Hi,

Quote from: Spacebass on August  3, 2005, 20:03:52
Hoe het ook zij, wij (die mee hebben gedaan aan de powerbuy) hoeven in iedergeval niet zoveel moeite te doen, of zich af te vragen of wij hem uberhaupt ooit legaal in de beste kwaliteit zullen verkrijgen  >:D  ;)

Wat betreft de eerste stelling niets dan gelijk, maar die tweede blijft helaas ook voor 'jullie' staan ;D Helaas hebben niet alle CD's van hetzelfde album dezelfde kwaliteit, en dan doel ik niet op de diverse verschillende uitgaves maar gewoon alles uit een oplage :o

QuoteAch, we kunnen een kudde van Haugtussa schapen oprichten

Bestonden de haugtussa- schøpen dan nog niet? ;D

mvrg

Patrick

BOUBOU

Quote from: patrick_vdb on August  3, 2005, 20:45:55
Hi,

Wat betreft de eerste stelling niets dan gelijk, maar die tweede blijft helaas ook voor 'jullie' staan ;D Helaas hebben niet alle CD's van hetzelfde album dezelfde kwaliteit, en dan doel ik niet op de diverse verschillende uitgaves maar gewoon alles uit een oplage :o


Waar komt die wijsheid vandaan?
Heeft het ergens in het nieuws gestaan?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

#571
Quote from: patrick_vdb on August  3, 2005, 20:45:55
Hi,

Wat betreft de eerste stelling niets dan gelijk, maar die tweede blijft helaas ook voor 'jullie' staan ;D Helaas hebben niet alle CD's van hetzelfde album dezelfde kwaliteit, en dan doel ik niet op de diverse verschillende uitgaves maar gewoon alles uit een oplage :o
Huh ??? Zijn daar al meldingen van binnengekomen dan?  Heb ik de mazzel dat Jeroenskie mij een "goede" versie gegeven heeft dan?  8)

QuoteBestonden de haugtussa- schøpen dan nog niet? ;D
Dat kan je je afvragen...maar ik vind het nog altijd beter dan een Patricia Barbiepop of Tori "Ik stop mijn mic's altijd IN de piano" Amos schaap zijn  ;D

R

Quote from: Spacebass on August  3, 2005, 20:51:08
Dat kan je je afvragen...maar ik vind het nog altijd beter dan een Patricia Barbiepop of Tori "Ik stop mijn mic's altijd IN de piano" Amos schaap zijn  ;D

Ik heb zelf de imitatie schaap uitvoering. Zelfs die klinkt erg goed voor een copy. Het is er dan wel een uit de pb.

patrick_vdb

#573
Hi Boubou,

Quote from: BOUBOU on August  3, 2005, 20:50:19
Waar komt die wijsheid vandaan?
Heeft het ergens in het nieuws gestaan?

Of het recentelijk ook in het nieuws is verschenen durf ik niet te zeggen maar het fenomeen is al langer bekend. Gaandeweg het productieproces wordt de mal (waarvan de CD wordt geperst) minder van kwaliteit (slijtage)...gebruik je de mal te lang dan houd je uiteindelijk dus kwalitatief mindere CD's over ookal komen ze uit dezelfde badge. Helaas gebeurt het maar al te vaak dat de mal te lang wordt gebruikt om CD's te persen, veelal vanwege kostenreductie.

Het is dat het zo'n dure grap kan worden anders zou ik zeggen:"Koop maar eens een stapel CD's uit dezelfde badge" ;D

QuotePatricia Barbiepop

Geweldig! ;D

Ach, ik moet Haugtussa zelf eigenlijk ook nog altijd aanschaffen want het is idd een mooi album. Schøp of geen schøp, maakt toch niets uit als je zit te genieten!

mvrg

Patrick

R

Wel eens interessant om te horen. Ben je er zelf als een tegenaan gelopen?