Luisterbezoek Spacebass

Started by patrick_vdb, May 11, 2004, 13:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

De 38's zijn inderdaad dun gezaaid tweedehands. Kennelijk zijn de eigenaren er tevreden over. :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Spacebass

QuoteTschechische Republik
;D  Zag het net pas...niet dat ik iets tegen Tjechen heb, maar iets te ver weg mocht ik verhaal moeten gaan halen  ;D

Ik had in eerste instantie enorm veel belangstelling voor de 1209s, maar dat heb ik door omstandigheden toch maar laten passeren.

Ik kan mijn aandacht dus weer richten op een ML38(s).

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

oud_account_1

Quote from: Blue-Eyes on July 24, 2005, 20:56:07
Je hebt toch TOM TOM ;D
Ja, en je komt dan weer langs Euro-Disney ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Spacebass


markvl

Zo'n twee maanden geleden hebben Spacebass en Harry HT mijn setje aan een kritisch onderzoek onderworpen.
Voor de highlights zie hier.

Dit is bij alle partijen zo goed bevallen dat er is afgesproken dat ik binnenkort een keer op tegenbezoek zou komen.
En vandaag is het zover.

Zoals in de genoemde thread te lezen valt neem ik wat lekkers mee. Dat ging ongeveer zo:

Ik> En moet ik nog iets meebrengen als ik kom?
SB> Nou, eigenlijk wil ik die Refjes wel eens op mijn eigen set horen. Kan dat?
Ik> Tuurlijk, ik breng wel een setje mee. Dat is 1 doos, geen probleem.
SB> :D
...
SB> Ik vraag me af hoe die SP3 het zou doen op mijn Omega's. Zouden we dat kunnen uitproberen? Dat zou wel erg O0 zijn.
Ik> Ach, een doos meer of minder... Weet je wat, als ik kom zet ik hem wel in de auto.
SB> :D

Later, per PM
Ik> En hoe staat het nu met je stereo pre?
SB> Zo'n ML is toch wel een klasse beter dan de Arcam. Jammer dat hij weer terug moest...
Ik> Dat doet me er aan denken, wat zal ik van mijn apparatuur meebrengen? SP3, Ref1's, iets anders?
SB> G68? Ik ben ook razend benieuwd naar de surround kwaliteiten, zeker nu ik de stereo lat ook hoger gezet heb.
Ik> Lijkt me ook een leuke vergelijking, met de AV8. Weet je wat, ...
SB> :D

Later, tegen mezelf
Ik> Dus ik ga naar Den Haag en ik neem mee: SP3, Ref 1's en G68. Moet kunnen.
Ik> O ja, de transformator voor de SP3, anders moeten we die ter plekke nog in elkaar knutselen.
Ik> En stands, die Ref1's moeten op stands. Niet vergeten een setje mee te nemen.
Ik> G68, die moeten we natuurlijk wel configureren. Laptop.
Ik> Anime! Ik had beloofd wat leuks mee te nemen.
Ik> Klein materiaal, dat hoort er ook altijd bij...
Ik> En naturlijk nog wat voor bij de koffie, zou ik bijna vergeten!

Dus onder het motto: "HT komt naar je toe deze zomer!":

Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Starred


R

ja idd. wel erg herkenbaar ;D


blue-eyes

Ik begrijp dat je niet met je eigen wagen komt maar met een gehuurde bus? Misschien wil audiofiel wel rijden. Daar past 2 kuub aan apparatuur in volgens ingewijden ;)

Ben benieuwd!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

#484
 ;D ;D ROTFLOL

Ontzettend herkenbaar markvl, echt heel herkenbaar. Ik had naar Spacebass ook 4 dozen meegenomen. Ach, hoe meer, hoe beter, want de bezoeken duren meestal heel erg lang dus je kunt veel uitproberen. En het levert weer een hoop nieuwe informatie op.

@Spacebass: de 28 had best een tijdje mogen logeren hoor: "All you had to do was ask"!

@Blue eyes: de auto is 8-en-halve kuub aan laadruimte groot, de 2 kuub slaat op de opmerking die iemand maakte tijdens een bezoek aan mijn woonkamer...
Volgens jouw opmerking ben ik (zelf) trouwens wel heel erg groot:
Quote from: Blue-Eyes on July 31, 2005, 10:41:22
Misschien wil audiofiel wel rijden. Daar past 2 kuub aan apparatuur in volgens ingewijden ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Bij deze trek ik mijn toezegging om (ooit ;)) nog eens bij SB langs te komen terug ;D

@Audiofiel: zo zie je maar wat ruis doet. Maar de 2 kuubs opmerking zal je blijven achtervolgen ;D .
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

markvl

Quote from: Blue-Eyes on July 31, 2005, 11:08:03
@Audiofiel: zo zie je maar wat ruis doet. Maar de 2 kuubs opmerking zal je blijven achtervolgen ;D .
Daar zal BE persoonlijk voor zorgen! ;)

Alles moet in een 13 jaar oude Corolla hatchback. Met een beetje teflon spray en een hamer is dat zo gedaan. ;D
Als het nu eens ophield met regenen kon ik gaan inladen...
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

markvl

Alles zit erin, met nog een gaatje over voor Harry HT die ik in Rotterdam moet inladen.
Wordt vervolgd...
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

blue-eyes

Benieuwd wat ie zegt als je met een hamer en een busje teflon hem opwacht ;D

Veel plezier, en zet die webcam aan!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

Quote from: markvl on July 31, 2005, 10:14:49
Zo'n twee maanden geleden hebben Spacebass en Harry HT mijn setje aan een kritisch onderzoek onderworpen.
Voor de highlights zie hier.

Dit is bij alle partijen zo goed bevallen dat er is afgesproken dat ik binnenkort een keer op tegenbezoek zou komen.
En vandaag is het zover.

Zoals in de genoemde thread te lezen valt neem ik wat lekkers mee. Dat ging ongeveer zo:

Ik> En moet ik nog iets meebrengen als ik kom?
SB> Nou, eigenlijk wil ik die Refjes wel eens op mijn eigen set horen. Kan dat?
Ik> Tuurlijk, ik breng wel een setje mee. Dat is 1 doos, geen probleem.
SB> :D
...
SB> Ik vraag me af hoe die SP3 het zou doen op mijn Omega's. Zouden we dat kunnen uitproberen? Dat zou wel erg O0 zijn.
Ik> Ach, een doos meer of minder... Weet je wat, als ik kom zet ik hem wel in de auto.
SB> :D

Later, per PM
Ik> En hoe staat het nu met je stereo pre?
SB> Zo'n ML is toch wel een klasse beter dan de Arcam. Jammer dat hij weer terug moest...
Ik> Dat doet me er aan denken, wat zal ik van mijn apparatuur meebrengen? SP3, Ref1's, iets anders?
SB> G68? Ik ben ook razend benieuwd naar de surround kwaliteiten, zeker nu ik de stereo lat ook hoger gezet heb.
Ik> Lijkt me ook een leuke vergelijking, met de AV8. Weet je wat, ...
SB> :D

Later, tegen mezelf
Ik> Dus ik ga naar Den Haag en ik neem mee: SP3, Ref 1's en G68. Moet kunnen.
Ik> O ja, de transformator voor de SP3, anders moeten we die ter plekke nog in elkaar knutselen.
Ik> En stands, die Ref1's moeten op stands. Niet vergeten een setje mee te nemen.
Ik> G68, die moeten we natuurlijk wel configureren. Laptop.
Ik> Anime! Ik had beloofd wat leuks mee te nemen.
Ik> Klein materiaal, dat hoort er ook altijd bij...
Ik> En naturlijk nog wat voor bij de koffie, zou ik bijna vergeten!

Dus onder het motto: "HT komt naar je toe deze zomer!":



Woahahaha  ;D  Die Mark!!  ;D

Prachtig!  8)

Ik ben benieuwd! Het weer werkt niet echt mee, dus ik heb maar alvast een grote paraplu opgezocht!
Gisteravond nog wat soldeerwerk verricht aangezien de G68 Female XLR>RCA nodig heeft voor de pre out van de G68 en een +-/- 6 meter lange Female XLR>RCA voor de calibratie mic  ;D Heb toch al aardig lang niet gesoldeerd en dat zorgde bij het strippen in een flinke jaap in mijn duim  ::). Maar goed. Ze zijn klaar  :)

Het wachten is op Mark en Harry  :)

@Audiofiel Dat was erg cool geweest, mja niet aan gedacht omdat je die pracht pre in de verkoop hebt  ;)

@Blue Dat zou wat zijn 8)  8) ! een Tag en een ML eindtrap ;D

Webcam??? ik heb er wel 1 maar op een of andere manier is mijn website vandaag over het limiet heen  ??? Dat heb ik nog nooit gehad  ???

Nou ja, het gaat zeker een spannende, informatieve/leerzame en vermoeiende dag worden  8)

blue-eyes

Quote from: Spacebass on July 31, 2005, 11:50:45

Ik ben benieuwd! Het weer werkt niet echt mee, dus ik heb maar alvast een grote paraplu opgezocht!
Gisteravond nog wat soldeerwerk verricht aangezien de G68 Female XLR>RCA nodig heeft voor de pre out van de G68 en een +-/- 6 meter lange Female XLR>RCA voor de calibratie mic  ;D Heb toch al aardig lang niet gesoldeerd en dat zorgde bij het strippen in een flinke jaap in mijn duim  ::). Maar goed. Ze zijn klaar  :)

Dat is pas een voorbereiding voor je gasten ;)

SB: Volgend jaar wil ik dat best eens doen (nu geen ruimte in mijn auto, dan andere auto ;)). Dan neem ik de TAG pre en een ML EV mee. En ach, de DVD player ook ;) En uiteraard de MIT Magnum interlink (als ik hem dan al terug heb gekregen van Raphie ;D) . Maar niet eerder dan je hier bent geweest  >:D  ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Wordt aan gewerkt, iemand nog een leuke (niet te dure) MIT, Transparent of Siltech over van 1.5m? PM me dan maar ff en wie weet
JBL PRX Power!

blue-eyes

Niet zo happen Raphie ;)

Ik weet er geen. Of je moet even bij usedcables kijken. Daar hebben ze al je genoemde merken, ook de goedkopere series.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

nee, hap niet, maar ik weet dat jij nu zonder REAR aangesloten zit, en dat is voor filmpjes ook weer zo lullig
JBL PRX Power!

blue-eyes

Vanmiddag F1, dus toch geen film. En je weet, ik heb nog van die zwarte veters met rood / witte pluggen liggen. Het zal je verbazen, maar die doen het wel ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Spacebass

Quote from: Blue-Eyes on July 31, 2005, 11:56:49
Dat is pas een voorbereiding voor je gasten ;)
Da's het minste wat ik kan doen  :)

QuoteSB: Volgend jaar wil ik dat best eens doen (nu geen ruimte in mijn auto, dan andere auto ;)). Dan neem ik de TAG pre en een ML EV mee. En ach, de DVD player ook ;) En uiteraard de MIT Magnum interlink (als ik hem dan al terug heb gekregen van Raphie ;D) . Maar niet eerder dan je hier bent geweest  >:D  ;)
Lijkt mij een waanzinnig  8) plan! Ik kom zeker jouw kant nog op voor die tijd  8)

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on July 31, 2005, 11:08:03
@Audiofiel: zo zie je maar wat ruis doet. Maar de 2 kuubs opmerking zal je blijven achtervolgen ;D .
Ach, daar heb jij toch MIT kabels voor, om die er uit te filteren...

Quote from: Spacebass on July 31, 2005, 11:50:45
@Audiofiel Dat was erg cool geweest, mja niet aan gedacht omdat je die pracht pre in de verkoop hebt  ;)
Mag nog steeds hoor! Jullie komen vrijdag toch langs? Neem je hem gewoon mee.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Het maakt mij niet uit wat voor zaken een merk nodig heeft om tot een sound te komen. Als MIT daar filters voor nodig heeft, so be it.

Het gaat om de klank!

;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Audiofiel

Quote from: Blue-Eyes on July 31, 2005, 14:41:25
Als MIT daar filters voor nodig heeft, so be it.
Hap hap hap...

En of MIT filters nodig heeft, weet ik niet. Wel dat ze filters gebruiken in de kabels.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

blue-eyes

Quote from: Audiofiel on July 31, 2005, 15:51:55
Hap hap hap...

En of MIT filters nodig heeft, weet ik niet. Wel dat ze filters gebruiken in de kabels.

Af en toe moet je reageren, of happen zoals jij dat noemt. Zonder deze reacties is er geen discussie. En ja, dan moet de zin maar even weer op tafel gegooid worden ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey