DVD/SACD speler DV139

Started by DB628, April 7, 2019, 12:07:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DB628

Bij deze wil ik mijn DVD/SACD te koop zetten. Z'on 10 jaar geleden 3000 euro voor betaald en speelt qua SACD en gewone CD's de sterren van de hemel. Aangezien ik geheel ben overgestapt op streaming staat deze mooie speler werkloos in de kast.
Maar wat kan ik hier nog voor vragen?

xlr8

Als de CR100 remote nog in goede bruikbare staat is (alsmede de speler uiteraard) kan je hier zien wat ze op de markt doen:

https://www.hifishark.com/model/arcam-dv-139

Of ze daarvoor verkocht worden is de vraag, het blijft toch een antiek medium voor vele.

DB628

AB is in top staat, bijna niet gebruikt omdat ik altijd een universe AB heb gebruikt. Ik denk dat ik zelfs de doos nog heb ergens achter het schot op zolder + uiteraard de handleiding en certificaat van de garantie (al heb je daar niets meer aan).

B-art

Ik heb mijn oude rotel rdv 1060 ook te koop staan op MP. Gaat niet hard, krijg er denk ik niet meer dan 100 euro voor. Software wordt niet meer ge-update. Men koopt geen dvd meer en nauwelijks cd. Koste 1000. Misschien levert die van jou 300 euro op denk ik.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

HJ

Quote from: B-art on April  7, 2019, 18:24:01
Ik heb mijn oude rotel rdv 1060 ook te koop staan op MP. Gaat niet hard, krijg er denk ik niet meer dan 100 euro voor. Software wordt niet meer ge-update. Men koopt geen dvd meer en nauwelijks cd. Koste 1000. Misschien levert die van jou 300 euro op denk ik.
De jouwe heeft geen hdmi, ik denk dat dat potentiële kopers weerhoudt. (Ik heb dezelfde en €50 is al moeilijk..)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


DB628

DVD is eigenlijk niet van belang bij deze speler, hij speelt vooral (SA)CD's nog steeds heel erg goed af.
Dat de speler van mij wel HDMI heeft maakt hem denk ik niet gewilder.
Het geluid dat deze afspeelt is bovengemiddeld goed, dat is zijn verkoopargument.

B-art

#6
Geluid is inderdaad goed, vergelijkbaar met de rotel RCD-1072 die ooit heb gehad. Dus hoop op iemand die hem als cd speler wil gebruiken, net als jij eigenlijk (met ook sacd)
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note