Quad 303 QR

Started by Oud lid, April 26, 2019, 08:52:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oud lid

Te koop Quad 303 QR. In perfecte staat. Gekocht bij Quadrevisie Bavel in april 2018. Deze Quad 303 QR is geheel opnieuw opgebouwd met nieuwe elektronica, nieuwe bedrading en de kast is gespoten in grijs/bruin. Alle kasten van Quad versterkers hebben altijd wel ergens een beschadiging heb - deze heeft een heel klein deukje op de linker zijde -. Zie foto. Het deukje is miniem. Quadrevisie heeft het deukje dan ook gewoon meegespoten en niet weggehaald.







Prijs € 425,-

Erwin B

john43

Mooi ding. Ben het niet eens met je uitspraak dat alle kasten beschadigd zijn. Mijn twee Quad pre en eindversterkers zijn smettoos en onbeschadigd
Groet  John

Oud lid

Zijn niet mijn woorden, John. Ik heb een stuk uit de begeleidende tekst van een e-mail van Quadrevisie Bavel gekopieerd. Maar laten we het er maar op houden dat er nogal wat Quad kasten zijn die in de loop der jaren een kleinigheid hebben opgelopen, maar dat er ook nog puntgave exemplaren zijn.

De hier aangeboden versterker is een dijkje van een versterker voor een, al zeg ik het zelf, leuke prijs. De nieuwprijs van een Quad 303 QR ligt op € 675,-.

Erwin

audiolover86

#3
Je moet ook niet  moeilijk over een kras of deuk op een een ding van pak 'm beet 40-50 jaar oud, deze is zelfs erg netjes te noemen.

Als het je zo enorm stoort, pak je een stukje hout, een hamer en slaat die deuk er zo weer uit...

Oud lid

Via deze link meer info over de Quad 303 QR: https://www.quadrevisie.nl/quadrevisie.html.

Erwin B

sultankat

Quote from: john43 on April 30, 2019, 07:56:58
Mooi ding. Ben het niet eens met je uitspraak dat alle kasten beschadigd zijn. Mijn twee Quad pre en eindversterkers zijn smettoos en onbeschadigd

+1
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Oud lid

We gaan er toch geen issue van maken? Dat putje is miniem. Kijk maar naar de foto's van de zijkanten. Dit is gewoon een hele mooie, nagenoeg nieuwe eindversterker voor een hele mooie prijs.

Erwin B

pameijer

Die dikke plank lijkt aardig door te zakken onder het gewicht van deze versterker  ;)
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Oud lid

Kleine prijsverlaging. € 400,-.

Erwin B

Oud lid