Goed programma om oude avi's om te zetten in mp4 oid?

Started by jeepee, September 21, 2019, 18:18:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeepee

Mijn nieuwe Dune (solo 4k) speelt geen oude avi's meer af. Ik las dat veel nieuwe mediaspelers dit niet meer doen.
Op die oude avi's heb ik veel Engelse series die je bijna nergens kan vinden dus ik wil ze converteren. Nu probeerde ik dat met VLC speler maar dat duurt echt uren en uren, eigenlijk gewoon een uur programma duurt bijna een half uur of meer.
Weet iemand een programma, liefst gratis, die snel converteert. Had al wat gedowload, zogenaamd gratis, maar vragen meteen geld als het meer dan een half uur duurt enz. Of evt wil ik er wel wat voor betalen maar dan moet het echt goed zijn, en snel vooral.

alexeiboris

Quote from: jeepee on September 21, 2019, 18:18:35
Mijn nieuwe Dune (solo 4k) speelt geen oude avi's meer af. Ik las dat veel nieuwe mediaspelers dit niet meer doen.
Raar verhaal. Waarom zou de solo dat niet (meer) doen? Deed ie het voorheen wel? Er is geen enkele reden voor dat ze ineens (na een fw update ofzo) minder formaten zouden ondersteunen, sterker nog, dune staat er om bekend dat het zowat alles afspeelt wat er is. Ook het platform is niet wezenlijk veranderd sinds de oer-dunes, pas met de pro 4k zijn ze op dat waardeloze android platform overgestapt, daar zou ik me nog van voor kunnen stellen dat er eea is veranderd qua ondersteuning, maar niet met de solo. Ligt het niet ergens anders aan?

jeepee


alexeiboris

Ok, je hebt het over avi's (een container) maar het probleem is dus de gebruikte divx codec.

Tabcam

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i